English

۱۰۰ پرونده تخلف برای واحدهای صنفی در هرمزگان تشکیل شد

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان سازمان صنعت، معدن وتجارت هرمزگان گفت: ۱۰۰ پرونده تخلف به ارزش افزون بر یک میلیارد و ۱۷۲ میلیون ریال طی هفته گذشته برای واحدهای متخلف صنفی و تولیدی در استان تشکیل شد.

100 پرونده تخلف برای واحدهای صنفی در هرمزگان تشکیل شد

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، عبدالرضا پیروی‌منش معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان سازمان صنعت، معدن وتجارت هرمزگان گفت: در بازرسی‌های هفته گذشته بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان، بیش از هزار و ۱۵۰ مورد بازرسی از واحدهای صنفی و تولیدی در استان انجام دادند.

وی بیان کرد: در بازرسی‌های انجام شده، ۱۰۰ پرونده تخلف برای واحدهای متخلف صنفی و غیرصنفی توسط بازرسان این سازمان تشکیل شد که بیشتر این تخلفات در زمینه گرانفروشی، کم‌فروشی و درج نکردن قیمت کالا بوده است.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان اظهار کرد: در پرونده‌های تشکیل شده با مجموع ۱۴۱ بند تخلف به ارزش بیش از یک میلیارد و ۱۷۲ میلیون ریال جهت صدور رای نهایی به مرجع ذیصلاح ارجاع شد.

پیروی منش در پایان تاکید کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف واحدهای صنفی همچون کم‌فروشی، گرانفروشی و درج نکردن قیمت، مراتب تخلف واحدهای صنفی را با شماره تلفن ۱۲۴ و یا مراجعه به ادارات تابعه در شهرستان‌ها و در مرکز استان به سازمان صنعت، معدن و تجارت مراجعه نموده و موارد را گزارش نمایند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه