English

رتبه نخست هرمزگان در بازرسی از واحدهای صنفی در کشور

معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صمت هرمزگان گفت: استان هرمزگان در شاخص های ارزیابی وزارت متبوع در حوزه بازرسی و ارزش ریالی پرونده های تشکیل شده رتبه نخست کشوری را کسب کرده است.

رتبه نخست هرمزگان در بازرسی از واحدهای صنفی در کشور

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، عبدالرضا پیروی منش معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صمت هرمزگان اظهار داشت: براساس اعلام سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان در بررسی عملکرد بازرسی از کالا‌های سرمایه‌ای سازمان های صنعت، معدن و تجارت استان ها، هرمزگان توانست در تعداد بازرسی و در ارزش ریالی پرونده های تشکیل شده جایگاه نخست کشوری را به خود اختصاص دهد.

وی با بیان اینکه بررسی عملکرد یاد شده بر مبنای اطلاعات استخراج شده از سامانه یکپارچه مدیریت بازرسی «سیمبا» انجام شده است، گفت: در سامانه سیمبا ۳۲ گروه کالایی وجود دارد که در ۳ دسته کالای مصرفی، سرمایه‌ای و ممنوعه دسته بندی شده است.

معاون بازرسی سازمان صمت هرمزگان افزود: کالای سرمایه‌ای شامل ۲۲ گروه ماشین آلات و تجهیزات، کالا‌های سرمایه‌ای و مصرفی بادوام و بی دوام «به غیر از کالا‌های کشاورزی، غذایی و سلامت محور» است.

پیروی منش از مردم خواست، در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی موارد را از طریق تلفن ۱۲۴ سامانه رسیدگی به شکایات مردمی سازمان صمت، در میان بگذارند تا در اسرع وقت مورد بررسی قرار گیرد. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه