English

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس هرمزگان:

موزه دفاع مقدس در سفر ریاست جمهوری کلنگ زنی می شود

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان هرمزگان از کلنگ زنی موزه دفاع مقدس در سفر ریاست جمهوری به هرمزگان خبر داد.

موزه دفاع مقدس در سفر ریاست جمهوری کلنگ زنی می شود

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، سرهنگ رضا رکن الدینی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس هرمزگان با اشاره به اینکه خبرنگاران در جنگ ترکیبی، رزمندگان خط مقدم این جبهه هستند، اظهار داشت: بنا به فرموده مقام معظم رهبری، خبرنگاران و اصحاب رسانه افسران واقعی مقابله با جنگ نرم هستند.

وی ابراز داشت: خبرنگاران نه تنها در دوران دفاع مقدس رسالت مهم انتقال پیام وحماسه های جنگ تحمیلی به مردم را برعهده داشتند بلکه در جریان جنگ ۳۳ روزه در لبنان با ایثار و از خود گذشتی در پی انعکاس اخبار بودند تا جنایت های صهیونیست ها را محکوم و افشا کنند. 

سرهنگ رکن الدینی ابراز داشت: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سازمان دولتی زیرمجموعه ستاد کل نیروهای مسلح است، که با هدف حفظ آثار و نشر ارزش‌های جنگ ایران و عراق و با شعار ترویج فرهنگ مقاومت، ایثار، جهاد و شهادت، به موجب فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی، در مهرماه سال ۱۳۶۹ بنیان نهاده شد.

وی تصریح کرد: بنا داریم در آستانه هفته دفاع مقدس برنامه تجلیل از بانوان دفاع مقدس، همسران شهدا، جانبازان، آزادگان را برگزار کنیم، بدین علت که مادران و همسران شهدا با صبر خود فضایی را ایجاد کردند که مردان تشویق به حضور در جبهه شوند.

وی در ادامه سخنانش به کلنگ زنی موزه دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: کلنگ موزه دفاع مقدس بر زمین زده خواهد شد و اعتبار این پروژه را همزمان با سفر رئیس جمهور از صنایع تامین خواهیم کرد.

سرهنگ رکن الدینی به مشخصات عمومی پروژه موزه دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: پروژه موزه دفاع مقدس حدود ۶/۴ هکتار وسعت دارد و همچنین پلاک از استانداری و مسکن و شهرسازی گرفته شده است و هم اکنون طرف حساب ما شهرداری و شورای شهر است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان هرمزگان در ادامه عنوان کرد: تاکنون ۳۰ عنوان کتاب صوتی و ۸۰ کتاب چاپ شده و ۶۳۰ اثر صوتی، تئاتر و فیلم به جشنواره فیلم اردبیل ارسال شده است و خوشبختانه شاهد درخشش این آثار ارزشمند بودیم. 

وی در پایان یادآور شد: شهید حاجبی یکی از اعجوبه های جنگی محسوب می شد سعی بر این است که در عملیات های شهید حاجبی نقش اساسی داشته اند تحت نمایشی در اوایل مهرماه به مردم نشان دهیم. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه