English

تاسیس ۲۷ هنرستان جوار با مشارکت بخش خصوصی و دولتی در دوسال اخیر در هرمزگان

مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان از افتتاح 330 کلاس درس درقالب 132پروژه با اعتبار بالغ بر 5720 میلیارد ریال در هفته دولت خبر داد.

تاسیس ۲۷ هنرستان جوار با مشارکت بخش خصوصی و دولتی در دوسال اخیر در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، محمد قویدل مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان در نشستی خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان با دارا بودن 23 منطقه آموزشی از 453هزار دانش آموز، 4هزارو700 مدرسه و28 هزارنفر پرسنل در حال خدمت به دانش آموزان عزیز هرمزگانی هستیم.

قویدل مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان خاطرنشان کرد: رتبه دوم اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان در شاخص های عمومی و اختصاصی دربین ادارات کل آموزش و پرورش استان های کشور کسب کرده ایم.

قویدل در مورد بخش بهسازی و راه اندازی فضاهای معطل آموزش و پرورش استان هرمزگان که از سالها وفقه می توان ذکر کرد: راه اندازی استخردانش آموزی بعداز سه سال، راه اندازی مجدد تنها اردوگاه دانش آموزی و سینمای دانش آموزی بعداز پنج سال وقفه و راه اندازی و فعال سازی کانون فرهنگی تربیتی غدیر بندرعباس پس از سه سال و تعمیر و تجهیز و راه اندازی درمانگاه فرهنگیان و افتتاح بخش های جدید نظیر سنوگرافی و ارتوپدی و .. در درمانگاه فرهنگیان اقدام و راه اندازی شد.

قویدل تصریح کرد: احداث بیش از 30 زمین چمن ورزشی مصنوعی بالغ بر300 میلیارد ریال و احداث 40 زمین ورزش های ساحلی با اعتبار 20 میلیارد و ساخت 10سوله ورزشی بالغ بر 400 میلیارد ریال در قالب طرح شهید سلیمانی اقدام شده است.

این مقام مسئول عنوان کرد: انعقاد همزمان 15تفاهمنامه راه اندازی هنرستان و رشته محل جدید با همکاری بخش خصوصی و دولتی با حضور استاندار هرمزگان در بندرعباس صورت پذیرفت و باعث افزایش هنرستان های جوار بتعداد ۲۷هنرستان فعال شد.

وی تاکید کرد: هرمزگان با دارا بودن 244هنرستان،70 رشته در کاردانش و30 رشته فنی حرفه ای در حال آموزش دانش آموزان می باشد که هرمزگان با تعداد ۴۷۱۵ دانش آموز هنرستانی رتبه سوم کشور دراین زمینه را دارد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان هرمزگان اظهار داشت: افتتاح330 کلاس درس درقالب 132پروژه با اعتبار بالغ بر5720میلیارد ریال در هفته دولت انجام پذیرفت.

قویدل با تبریک کسب افتخارات دانش آموزان هرمزگانی به مردم هرمزگان عنوان کرد: کسب رتبه دوم کنکور سراسری در رشته تجربی و منطقه دو کشور توسط دانش آموز امیرحسین سلامی برای استان این افتخار رقم بخورد و در المپیاد نانو کشور مدال نقره توسط دانش آموز هرمزگانی نرجس عالیقدر برای استان هرمزگان کسب کرده ایم.

قویدل در پایان افزود: سرویس مدارس براساس ظرفیتی که موجود است در حال انجام است که باید آرامش در فضای استان با همکاری شما اصحاب رسانه مدیریت کنیم و با انتقادات شما رفع نقص خواهیم کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه