English

افتتاح و کلنگ زنی ۲۲۹ پروژه در بندرعباس

فرماندار بندرعباس گفت: در هفته دولت ۲۲۹ پروژه در سطح شهرستان بندرعباس کلنگ زنی و افتتاح خواهد شد.

افتتاح و کلنگ زنی ۲۲۹ پروژه در بندرعباس

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، محمد مرودی فرماندار بندرعباس در نشست خبری ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر با اعلام اینکه ۳۴۰ میلیارد تومان برای اتمام پروژه های نیمه تمام به این شهرستان اختصاص پیدا کرده است افزود: در سال آینده و با تزریق این اعتبار تقریبا اکثر پروژه های نیمه تمام بندرعباس به اتمام خواهد رسید.

وی در ادامه بیان داشت: بیشترین اعتبار به بخش های حمل و نقل و آب و آموزش تخصیص داده شده است.

فرماندار بندرعباس با اشاره به اینکه در هفته دولت ۲۲۹ پروژه با اعتبار ۵۳ هزار میلیارد تومان افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد تصریح کرد: آماده سازی افتتاح بیمارستان کودکان، کارخانه تولید آهن اسفنجی شرکت فولاد کاوه جنوب کیش، کلنگ زنی شهرک صنعتی شیشه، شهرک صنعتی فولاد و نیروگاه سیکل ترکیبی فولاد کاوه از مهمترین پروژه ها می باشد.

مرودی با تاکید بر اینکه طی ۸ سال گذشته هیچ نیروگاهی در کشور ساخته نشده است یادآور شد: در دولت سیزدهم یکی از مهمترین اقدامات گسترش نیروگاه‌های تولید برق می باشد که اقدامات خوبی نیز تا کنون انجام شده است.

وی به بخش مسکن ملی نیز اشاره و خاطرنشان کرد: استان هرمزگان رتبه اول در تولید مسکن ملی کشور را کسب کرده و این کار هم با تلاشهای شبانه روزی و پیگیری های استاندار محقق شده است .

فرماندار بندرعباس، سهم شهرستان بندرعباس در ساخت مسکن ملی را ۳۲ هزار واحد اعلام و افزود: ۶ هزار واحد در شهرک پیامبر اعظم با پیشرفت ۶۵ درصدی، ۶ هزار واحد هم در شهر علوی و بافت فرسوده، ۳ هزار واحد در نقاط مختلف شهر، ۱۵ هزار واحد هم در شمال شهر بندرعباس و با تسطیح زمین ها آماده ساخت و ساز می باشد و ۲ هزار واحد هم در جزیره هرمز  و سایر بخش های شهرستان می باشد که طی ۴ سال آینده این واحدها کامل به بهره برداری خواهد رسید.

مرودی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در مورد وضعیت شورای شهر بندرعباس گفت: اتفاقات ناخوشایندی در شورا افتاد و سه بار تذکر داده و نامه زدیم که خودشان مشکل را حل کنند اما اینکار نکردند تا مجبور شوم شخصا دخالت کرده و جلسه را برگزار. نمایم و امیدوارم در جهت خدمت به مردم تلاش و رضایت شهروندان را با عملکرد خود جلب کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به وضعیت اشتغال جوانان اشاره و تاکید کرد با برنامه ریزی های انجام شده و حکایت استاندار استان تمامی صنایع موظف به جذب نیروهای بومی شده اند و در سالهای آینده شرایط خوبی در وضعیت اشتغال استان و شهر بندرعباس خواهیم بود.

فرماندار بندرعباس از پیشرفت ۹۰ درصدی زیرساخت های گاز شهری در بندرعباس خبر داد و گفت: شهروندان بندرعباس باید به سمت استفاده از گاز شهری بروند و برای سهولت این کار وام با سود ۴ درصد به همه ساکنین تعلق می گیرد تا راحت تر بتوانند نسبت به لوله کشی گاز منازل اقدام کنند.

مرودی در بخش پایانی به سوالات متعدد خبرنگاران از وضعیت جایگاههایی سوخت و وضعیت نامناسب پمپ بنزین ها نیز پاسخ داد و یادآور شد: طبق هماهنگی های انجام شده چهار جایگاه سوخت ترنج، آفتاب درخشان، نارگیل و جرون بصورت شبانه روزی آماده ارائه سوخت آزاد به شهروندان هستند و دغدغه ای از این بابت وجود ندارد. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه