English

معاون مددکاری و مشارکت های مردمی بنیاد شهید هرمزگان:

هزارو ۹۸۸ دیدار با خانواده های شهدا انجام شده است

معاون مددکاری و مشارکت های مردمی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان گفت: در سال گذشته 1988 دیدار داشتیم و اخیرا در سالروز ورود آزادگان دیدارهایی که انجام شد توانستیم تعدادی دیدار داشته باشیم و همچنان در حال انجام است.

هزارو 988 دیدار با خانواده های شهدا انجام شده است

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، مجتبی شاهی معاون مددکاری و مشارکت های مردمی بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان اظهار داشت: جانبازان و افرادی که در وضعیت معیشتی بدی قرار گرفته بودند تا امسال توانستیم حقوق های آنها را برقرار کنیم و تعدادی هم در حال حاضر براساس دهک ها شامل افرادی که زیر درصد هستند و دهک های سه تا پنج از سال گذشته توانستیم حقوق هایشان را برقرار کنیم.

وی بیان کرد: احراز جانبازی برای افرادی که در پروسه تعیین درصد درخواست می دهند، این ها افرادی هستند که مجروح شده و یا آسیب دیده اند و اسناد پزشکی آنها موجود است و ارائه می دهند به بنیاد شهید و همه ساله در بهمن ماه کمیسیون پزشکی داریم در استان هرمزگان و به طبع آن هنوز این کار ادامه دارد.

معاون مددکاری و مشارکت های مردمی بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان ادامه داد: ایثارگرانی که برای هر موردی به بنیاد شهید مراجعه می کنند و هر درخواستی که به بنیاد شهید داشته باشند از طریق مراجعات کارشان انجام می شود.

شاهی خاطرنشان کرد: حدود 5 دفتر تشکل در استان هرمزگان داریم که عمده کار آنها در بحث آزدگان، پدران آسمانی، امور مشاورین هم در هر دستگاه وجود دارد و فرزندان شهدا و جانبازان پیگیری می شود.

وی اضافه کرد: در حال حاضر عمده خدمات به دیدارها برمیگردد و در حال انجام است.

وی عنوان کرد: ایثارگران و جانبازان درخواست های خود را از طریق سامانه سامد 111 ارائه دادند که در سال جاری تاکنون 58 مورد غیرمرتبط بوده است.

معاون مددکاری و مشارکت های مردمی بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان گفت: همچنین درخواست از طریق سامانه در سال 1402، بالغ بر 85 مورد بوده است و افراد مکاتبه خود را از طریق سامانه سجایا اعلام می کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه