English

سرپرست منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس:

نگاه مان به سرمایه گذاران، مسئولانه است

سرپرست منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس گفت: نگاه ما نسبت به شرکت‌های سرمایه‌گذار مستقر در منطقه ویژه نگاه مسئولانه‌ای خواهد بود چرا که وظیفه ما جلب رضایت و مهیاسازی زمینه‌ی فعالیت بیشتر بخش خصوصی است.

نگاه مان به سرمایه گذاران، مسئولانه است

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، صبح امروز مدیرعامل و گروهی از معاونان شرکت فولاد هرمزگان ، نخستین نشست خود را با مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس در سالن جلسات این منطقه ویژه اقتصادی برگزار کردند.

عطاالله معروفخانی، مدیرعامل فولاد هرمزگان ضمن تبریک انتصاب محمدرضا پیرحسینلو، بیان داشت: امروز طرح های بزرگی با سرمایه گذاری ۱۲۸ هزار میلیاردی در فولاد هرمزگان آغاز شده است و در این شرایط نیازمند پشتبانی های بیشتر منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس هستیم.

وی اظهار داشت: ارتقا زیرساخت‌ها فرصت بیشتری را در اختیار ما قرار می‌دهد تا بتوانیم با راندمان بهتر امور را به پیش ببریم و در این مسیر نیازمند مساعدت نهادهای بالادستی از جمله مدیران و معاونان معاونان منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس هستیم.

سرپرست منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس تصریح کرد: نگاه ما نسبت به شرکت‌های سرمایه‌گذار مستقر در منطقه ویژه نگاه مسئولانه‌ای خواهد بود چرا که وظیفه ما جلب رضایت و مهیاسازی زمینه‌ی فعالیت بیشتر بخش خصوصی است. که در این راه سرعت پیشبرد اهداف از اهمیت مهم بر خوردار است.

پیر حسینلو در پایان بیان داشت: حل و فصل موضوعات زیر ساختی با هدف کمک به راه اندازی کارخانجات سرمایه گذاران بخش خصوص منطقه به منظور کمک به اشتغالزایی و حل معضل بیکاری مه از مهمترین بخش استراتژی شرکت خواهد بود. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه