English

تجلیل شورای شهر بندرعباس از هدیه کاظمی، مدال‌آور بازی‌های آسیایی هانگژو

در راستای قدردانی از ورزشکاران و مدال‌آوران، اعضای شورای اسلامی شهر بندرعباس از هدیه کاظمی، مدال‌آور بازی‌های آسیایی هانگژو تجلیل کرد.

تجلیل شورای شهر بندرعباس از هدیه کاظمی، مدال‌آور بازی‌های آسیایی هانگژو

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، در این آیین و در صحن علنی شورای اسلامی شهر بندرعباس، مصیب نظری، رئیس شورا با قدردانی از این ورزشکار، گفت: موفقیت‌های بانوان، نشان از جایگاه تاثیرگذار بانوان در جامعه و توجه نظام جمهوری اسلامی به ورزش بانوان دارد.

وی افزود: کسب مدال برنز بازی‌های آسیایی هانگژو توسط هدیه کاظمی و اهتزاز  پرچم جمهوری اسلامی ایران، باعث خوشحالی ورزشکاران و مردم استان شد.

وی تصریح کرد: تصاحب سکوی بازی‌های آسیایی توسط این ورزشکار و قهرمان ملی نشان داد هرمزگان دارای استعدادهای درخشانی در سطوح مختلف است.

نظری ابراز امیدواری کرد که با تلاش ورزشکاران و حمایت مسئولان کشوری و استانی شاهد موفقیت‌های بیشتر ورزشکاران هرمزگان در میادین بین‌المللی و ملی باشیم. 

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس در پایان، تجلیل از مدال‌آوران و قهرمانان را از برنامه‌های شورای شهر دانست.

وی در ادامه بیان کرد: افتخارآفرینی هدیه کاظمی، بانوی شایسته هرمزگانی در رقابت‌های قایقرانی بازی‌های آسیایی هانگژو و کسب مدال برنز باعث شد بر افتخارات ورزش میهن عزیزمان افزوده شود و ضمن تبریک این موفقیت بزرگ به مردم هرمزگان و قدردانی از تلاش مجدانه این بانوی هرمزگانی امیدواریم با تلاش‌هایی که انجام می‌شود و با حمایت‌های همه‌جانبه شاهد حضور و افتخارآفرینی این بانوی شایسته در سایر رقابت‌ها باشیم.

گفتنی است هدیه کاظمی، ملی‌پوش قایقرانی استان در کایاک یک‌نفره ۵۰۰ متر بانوان بازی‌‎های آسیایی هانگژو صاحب مدال ارزشمند برنز شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه