English

۳۷۵ پرونده برای واحدهای صنفی و غیرصنفی متخلف هرمزگان تشکیل شد

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت: ۳۷۵ پرونده برای واحدهای صنفی و غیرصنفی هرمزگان در ۴۲۸ بندتخلف تشکیل شد که بیشترین آن‌ها گران‌فروشی، کم‌فروشی و عدم درج قیمت بود.

۳۷۵ پرونده برای واحدهای صنفی و غیرصنفی متخلف هرمزگان تشکیل شد
به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان

، عبدالرضا پیروی منش معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان با اشاره به نظارت مستمر بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان هرمزگان از بازار، اظهار کرد: از ابتدای اسفندماه سال‌جاری تاکنون یک‌هزار و ۲۸۷ مورد بازرسی از واحدهای صنفی، تولیدی و عرضه کالا در هرمزگان انجام گرفته است که در نتیجه آن به ارزش سه میلیارد و ۲۸۶ میلیون ریال پرونده تخلف ثبت شد.

وی، با اشاره به تشکیل ۳۷۵ پرونده برای واحدهای متخلف صنفی و غیرصنفی در استان بیان کرد: مجموع تخلفات در ۴۲۸ بند بوده که بیشتر این تخلفات گرانفروشی، کم فروشی و درج نشدن قیمت است که پرونده‌های جهت صدور رای نهایی به مرجع ذیصلاح ارجاع شد.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان هرمزگان تاکید کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف واحدهای صنفی اعم از کم‌فروشی، گرانفروشی و درج نشدن قیمت، این تخلفات را با شماره تلفن ۱۲۴ و یا با مراجعه به ادارات تابعه در شهرستان‌ها و در مرکز استان به سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مراجعه و موارد را گزارش دهند.

پیروی‌منش بیان کرد: ۵۰ تیم بازرسی در ایام تعطیلات نوروزی و ماه مبارک رمضان به صورت میدانی با مشارکت دستگاه‌های نظارتی بر بازار بندرعباس نظارت دارند و تا پایان ماه مبارک رمضان در شیفت‌های صبح، بعد از ظهر و شب ادامه خواهدداشت.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر طرح نظارتی، مکان‌هایی نیز جهت رفع نیاز مردم در قالب نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا دیده شده است که در مرکز استان، شهر بندرعباس چهار نقطه و در شهرستان‌ها هم فروشگاه‌هایی با کمک اصناف گشایش یافته است و کالاهای اساسی که توسط سایر دستگاه‌ها هم تامین شده به عنوان کالاهای دولتی عرضه خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه