English

مدیر منطقه ۶ عملیات انتقال گاز کشور:

شبکه انتقال گاز در مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان پایدار است

مدیر منطقه ۶ عملیات انتقال گاز کشور گفت: شبکه انتقال گاز طبیعی در مناطق سیل‌زده جنوب استان سیستان و بلوچستان ایمن و پایدار است.

شبکه انتقال گاز در مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان پایدار است
به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان

، رضا رفیعی مدیر منطقه 6 عملیات انتقال گاز کشور اظهار داشت: باتوجه به بحران سیل اخیر در جنوب استان سیستان و بلوچستان، تیم عملیات بحران منطقه ۶ مستقر در مرکز بهره‌برداری ایرانشهر به ایستگاه‌های بین راهی و مسیر خطوط لوله انتقال گاز اعزام شد.

وی بیان کرد: با بررسی مسیر خطوط لوله انتقال گاز در شهرستان‌های قصرقند، نیکشهر، دشتیاری، چابهار و کنارک تمهیدات لازم برای مقاوم‌سازی و افزایش ایمنی خطوط لوله انتقال گاز فشارقوی و تاسیسات بین راهی در برابر سیل اخیر با سرعت عمل بالا و تلاش جهادی در سه شبانه روز، متوالی انجام گرفت.

سرپرست منطقه ۶ عملیات انتقال گاز کشور تصریح کرد: بیش از یکهزار و ۲۲۰ کیلومتر خطوط لوله فشارقوی و ۵۶ ایستگاه بین راهی، حفاظت کاتدیک و لانچر و رسیور، در محدوده استان سیستان و بلوچستان مستقر است که تمام این زیرساخت‌ها در برابر بارش ۲۶۰ میلی‌متری اخیر به‌صورت ایمن و پایدار در حال خدمات رسانی به مصارف خانگی و صنعتی است.

سرپرست منطقه ۶ عملیات انتقال گاز کشور با اشاره به تمهیدات و تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان این منطقه جهت ایمنی و پایداری انتقال گاز در بحران سیل نیز اظهار کرد: کارکنان این منطقه با استفاده از ماشین آلات ساختمانی در امداد رسانی به سیل زدگان و بازگشایی مسیرها با تلاش‌های جهادی خود برگ زرینی از خدمت رسانی شرکت انتقال گاز ایران را رقم زدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه