English

تردد شناورها در بنادر غرب هرمزگان ممنوع شد

مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان گفت: به دلیل شرایط نامساعد جوی و تلاطم دریایی رفت‌وآمد شناورهای تفریحی، مسافری و لندینگ کرافت‌های حامل خودرو و سرنشین از روز سه‌شنبه هفتم فروردین به مدت سه روز ممنوع است.

تردد شناورها در بنادر غرب هرمزگان ممنوع شد
به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان

، مرتضی سالاری مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان اظهار داشت: رفت‌وآمد تمامی شناورهای صیادی، تفریحی، مسافری و لندینگ کرافت‌های حمل خودرو از سه‌شنبه هفتم تا ساعت ۲۳ روز پنجشنبه نهم فروردین در غرب استان ممنوع است.

وی بیان داشت: به علت شرایط نامساعد جوی مسافران نوروزی که از بنادر غرب استان قصد سفر به جزیره کیش دارند، در اسکله‌های مسیر یادشده رفت‌وآمد نکنند‌.

مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان گفت: مسافران این مسیر دریایی برای اطلاع از تردد شناورها می‌توانند با تلفن گویا ۴۵۷۷-۰۷۶ تماس گرفته یا به سامانه پیامکی ۵۰۰۰۴۰۰۱۹۸۳۶۹۲ پیام ارسال کنند‌.

 سالاری توصیه کرد: تمامی مسافران و گردشگران نوروزی از سفر دریایی با شناورهای غیرمجاز در شرایط نامساعد جوی خودداری کرده و سلامت خود و خانواده را به خطر نیندازند.

وی خاطرنشان کرد: گردشگران و مسافران نوروزی در صورت بروز شرایط اضطرار می‌توانند بدون گرفتن پیش شماره با مرکز جستجو و نجات دریایی هرمزگان (۱۵۵۰) تماس بگیرند.

طرح تسهیل سفرهای نوروزی در هرمزگان از ۲۵ اسفندماه امسال آغاز شده و تا ۱۵ فروردین‌ماه سال ۱۴۰۳ ادامه دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه