English

ارتش در حفظ و حراست کشور انقلابی عمل کرده است

امام جمعه بندرعباس گفت: ارتش در طول ۴۵ ساله اخیر و بخصوص در دوران جنگ تحمیلی در حفظ و حراست از انقلاب و میهن اسلامی انقلابی عمل کرده است.

ارتش در حفظ و حراست کشور انقلابی عمل کرده است
به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان

، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان در خطبه های نمازجمعه اظهار داشت: افراد مختلفی تلاش از روزهای آغازین انقلاب اسلامی تلاش کردند تا ارتش را از بدنه ملت ایران جدا کنند اما امام راحل نگذاشتند.

وی افزود: ارتش کارهای بزرگی در طول انقلاب چه در پیش از انقلاب و چه بعد از انقلاب انجام داد و نقش وهمافران ارتش در تسریع انقلاب فراموش شدنی نیست و در دوران دفاع مقدس جانفشانی ارتش در زمین و هوا و دریا در کنار سپاه و بسیج، دشمن را زمین گیر کرد.
 
نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان به شهدای ارتش در طول دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: سید شهدای ارتش، صیاد شیرازی است که قبل از انقلاب دوره نظامی در خارج از کشور دیده بودند و عشق خود نسبت به اسلام و کشور را از دست ندادند.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی زاده گفت: ارتش فرزند انقلاب و نظام است و امام(ره) به آینده ارتش امید داشت و مورد حمایت خود قرار می داد.
 
وی ادامه داد: بر آحاد جامعه ضرورت دارد تا از فداکاری‌ها و مظلومیت های ارتش روایتگری کنید و خودشان نیز باید بخش های ناپیدا را بگویند و اگر نگویید دشمن روایت می کند.
 
امام جمعه بندرعباس بیان کرد: دشمن روایت از جنگ و دفاع مقدس را وارونه جلوه می دهد.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی زاده در ادامه با اشاره به موضوع حجاب، عنوان کرد: حجاب یک چالش است و باید در مقابل آن برای صیانت از ارزش های دینی و ملی کشور تمام سعی خود را به کار ببریم.وی گفت: هویت ملی ایرانیان از گذشته با حجاب عجین بوده است و آن کسانی که آگاهانه و یا از روی نادانی با حجاب مبارزه می کنند با هویت ملی و ارزش دینی ملت ایران مقابله می کنند.
 
امام جمعه بندرعباس تاکید کرد: دشمن به جنگ هویت ما آمده است و می‌خواهد با بدحجابی، هویت ما را دچار چالش و تغیر کند اما با اجرای این طرح عفاف و حجاب توسط نیروی انتظامی به فضل الهی شرایط جامعه به وضعیت بهتری سوق پیدا خواهد کرد.
آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه