English

مدیرعامل «SKS» در صدر ۶ داوطلب برتر جمعیت هلال احمر کشور در سال ‌۱۴۰۲

مدیرعامل شرکت فولاد کاوه جنوب کیش در صدر 6 داوطلب برتر جمعیت هلال احمر کشور در سال گذشته قرار گرفت.

مدیرعامل «SKS» در صدر 6 داوطلب برتر جمعیت هلال احمر کشور در سال ‌1402
به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان

، سید عباس حسینی مدیرعامل شرکت فولاد کاوه جنوب کیش در این راستا بیان کرد: سال ۱۴۰۲ در قالب طرح ملی نذر «خدمت» سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر و به اهتمام شرکت فولاد کاوه جنوب کیش، ۲۰۵ مخزن دو هزار لیتری تامین شد و با همکاری شرکت آب، برق و تاسیسات قشم، در اختیار خانوارهای نیازمند دو روستای محروم جزیره قشم قرار گرفت.

وی تصریح کرد: مسئولیت‌های اجتماعی جزو افتخارات ماست و اقدامات بسیار موثری را در این بخش انجام داده‌ایم که طرح داوطلبی خیرات آب به نام اختصاری «خیرآب» در چارچوب طرح ملی «نذر خدمت» و خریداری ۲۰۵ مخزن دو هزار لیتری از جنس پلی‌اتیلن از طرف شرکت فولاد کاوه جنوب کیش برای دو روستای کمتر برخوردار «باغ بالا» و «کنار سیاه» جزیره قشم نیز در همین راستا صورت گرفته است.

مدیرعامل شرکت فولاد کاوه جنوب کیش عنوان کرد: هدف از اجرای این طرح، ابتکاری از محل منابع مالی بخش رسالت‌های اجتماعی این شرکت، مشارکت در کاهش تنش آبی روستاهای کمتر برخوردار جزیره قشم و به‌ ویژه منطقه بحران غرب جزیره در ذیل هدف اصلی «کاهش اثــرات منفی ناشی از تغییرات اقلیمی» بوده است.

حسینی مطرح کرد: این مخازن دو متر مکعبی به شرکت آب، برق و تاسیسات قشم تحویل داده شد تا به خانواده‌های نیازمند و کم‌بضاعت ساکن دو روستای محروم به وسیله تانکر به صورت خانه‌به‌خانه آب‌رسانی شود.

وی اظهار داشت: با تامین، ارسال و تحویل این مخازن و با ذخیره آب مورد نیاز مردم، علاوه بر ارائه خدمات آب‌رسانی مطلوب‌تر به ساکنان این دو روستای کمتر برخوردار جزیره قشم، به فرایند مدیریت بحران کم‌آبی و کاهش تنش آبی روستاهای این جزیره نیز کمک می‌شود.

مدیرعامل شرکت فولاد کاوه جنوب کیش خاطرنشان کرد: مسئولیت شرکت فولاد کاوه جنوب کیش در این فرایند تامین مالی، تهیه و تجهیز ملزومات مربوط به فرایند تامین منابع، تولید و توزیع آب شرب برای روستاهای محروم و کمتر برخوردار جزیره قشم بوده است که در نخستین اقدام جهادی، به منازل مسکونی روستای محروم هدف‌گذاری‌ شده در دو منطقه بحرانی مرکز و غرب این جزیره آبرسانی صورت پذیرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه