English

امام جمعه شهرستان پارسیان:

حضور استاندار در دیدارهای بی واسطه تصویر زیبای وحدت مردم و مسئولان است

امام جمعه شهرستان پارسیان گفت: حضور استاندار و مدیران کل استان در پارسیان و دیدار بی‌واسطه با مردم تصویر زیبایی از وحدت مردم و مسئولان را خلق کرد.

حضور استاندار در دیدارهای بی واسطه تصویر زیبای وحدت مردم و مسئولان است
به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان

، حجت الاسلام جواد اسماعیل نیا امام جمعه شهرستان پارسیان ظهر امروز در خطبه های این هفته نماز جمعه با تفسیر آیاتی از قرآن کریم به تبیین نقش و جایگاه دختر و زن در رشد جامعه بشری تاریخ‌سازی و تمدن سازی آنها پرداخت و اظهار داشت: بر اساس اعتراف رسانه‌های رسمی غربی اروپا و غرب به جهنمی برای زنان تبدیل شده است و نسخه اسلام نسخه نجات بخش زنان و دختران است در این فضا دختران ما باید به خود ببالند و راه پرافتخار قرآن را بپیمایند و از بانوان بزرگ اسلام مثل حضرت زهرا حضرت زینب حضرت معصومه الگوگیری کنند.

وی ضمن گرامیداشت دهه کرامت به دیدار کارگزاران حج با مقام معظم رهبری اشاره و افزود: حضرت آقا حج امسال را حج برائت معرفی کردند یعنی همه مسلمانان و حاجیان همه کشورها باید بدانند حج صرفاً یک آیین ساده عبادی نیست بلکه خمیر مایه اصلی حج وحدت امت اسلام علیه شیاطین انس و ظالمان به مسلمانان است که این مهم با جنایات بی‌سابقه صهیونیست‌ها در ماه‌های اخیر بیش از هر زمان لازم به نظر می رسد.

حجت الاسلام اسماعیل نیا به نگرانی‌ها درباره جنایت جدید صهیونیست‌ها در رفح اشاره کرد و گفت: متاسفانه سازمان‌های بین‌المللی و کشورهای اسلامی کماکان به گفتار درمانی بسنده کرده‌اند که جای تاسف است.

 این استاد حوزه و دانشگاه حمله پهپادی عضو جدید شبکه مقاومت یعنی مقاومت بحرین راه خبری مهم و حاوی پیام‌های مختلف برای سران کشورهای عربی و اسلامی دانست.

امام جمعه شهرستان پارسیان تعلیق روابط سیاسی و قطع روابط اقتصادی ترکیه با اسرائیل را هر چند دیر هنگام ولی اقدامی قابل تحسین ارزیابی کرد و افزود: امیدوارم این اقدام منشا تحریم همه جانبه رژیم جنایتکار صهیونیستی توسط همه کشورهای منطقه باشد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان پارسیان حضور استاندار، معاونین و مدیران کل استان را در پارسیان و نشستن پای مطالبات و درد دل‌های مردم را صحنه‌ای زیبا از وحدت مردم و مسئولین توصیف کرد وضمن تشکر صمیمانه از استاندار بخاطر این اقدام، بیان داشت: از این دولت مردمی، انتظار خلق بیشتر این گونه تصاویر زیبا وجود دارد و امیدوارم پارافها و وعده‌های مسئولان در این دیدارها به طور جدی پیگیری شودودر حد وعده باقی نماند.

 وی در پایان گفت: از فرماندار و روسای ادارات شهرستان می‌خواهم با جدیت و روحیه جهادی و شبانه روزی پیگیر وعده‌های داده شده تا تحقق آنها و کم شدن مشکلات مردم شریف شهرستان باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه