English

امام جمعه بندر عباس:

تخریب شخصیت مردان بزرگ از اهداف دشمن است

نماینده ولی فقیه و امام جمعه بندرعباس در مراسم گرامیداشت شهدای آزادسازی خرمشهر و یادبود شهدای خدمت گفت: ترور شخصیت مردان بزرگ از اهداف دشمن است.

تخریب شخصیت مردان بزرگ از اهداف دشمن است
به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان

، حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس اظهار داشت: این روزها ایام سوز و گداز امت اسلامی و ملت عزیز ایران در سوز خدمتگزاران ملت رئیس جمهور و هیات همراه ایشان است و این مصیبت را تسلیت عرض می کنم.

عبادی زاده به خصوصیات اخلاقی سید ابراهیم رئیسی اشاره کرد و بیان داشت: ولایت مداری ایشان و صبر ایشان در مقابل نامهربانی ها بود و از هیچ مسئله ای در مقابل اهداف انقلاب واهمه نداشت.

وی گفت: در مصاف جنگ حق و باطل یک مسئله همیشه بعنوان ابزار استفاده می شود و آن ترور شخصیتی افراد بزرگ بود که دشمنان همیشه به دنبال آن هستند تا انسان های خوب را انسان بد نشان دهند و از این طریق به اهداف خود برسند.

عبادی زاده گفت: در طول تاریخ ترور شخصیتی توسط دشمن انجام می شد و حتی به پیغمبر اسلام تهمت می زدند تا افکار عمومی جامعه را از سمت پیامبر دور کنند و اقدام به شایعه پراکنی و تهمت و ... می کردند و از این راه برای تخریب شخصیت های بزرگ در طول تاریخ استفاده می کردند.

وی در پایان اظهار داشت: شهید سید ابراهیم رئیسی در زمان مناظره انتخابات اشخاصی بودند که ایشان را تخریب کردند اما در مقابل تخریب آنها از تخریب استفاده نکرد زیرا تربیت یافته مکتب اسلام و قرآن بود و دولتمردان باید سلوک ایشان را همواره در پیش گیرند و از آن در جهت خدمت به مردم استفاده کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه