English

امیدواری آبفای هرمزگان برای گذر از تابستان بدون تنش

مدیرعامل آب و فاضلاب هرمزگان باتوجه به کمبود میزان بارش و گرمای هوا در خصوص موضوع آب، گفت: امیدواریم با تلاش جمعی، ضمن فرهنگ سازی در خصوص مدیریت و مصرف بهینه آب، تابستان پیش رو بدون تنش آبی در استان سپری شود.

امیدواری آبفای هرمزگان برای گذر از تابستان بدون تنش
به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان

، با حکم عبدالحمید حمز‌پور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان، منوچهر خوشدل به عنوان مدیر جدید امور آب و فاضلاب هرمزگان معرفی و از تلاش‌های شهریار فولادی مدیر سابق امور آبفای میناب قدردانی شد. 

مراسم معارفه مدیر جدید امور آب و فاضلاب میناب در فرمانداری برگزار شد و پس از دیدار با امام جمعه میناب و نشست با کارکنان این امور، منوچهر خوشدل فعالیت خود را به عنوان مدیر جدید میناب آغاز کرد. 

عبدالحمید حمزه‌پور ضمن قدردانی از همراهی و حساسیت‌های رادمهر فرماندار و حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیمی امام جمعه میناب در خصوص موضوع آب، ابراز امیدواری کرد: با تلاش جمعی، ضمن فرهنگ‌سازی در خصوص مصرف بهینه آب به ویژه در ماه‌های پیش رو، تابستان بدون تنشی سپری شود. 

وی، تخصیص اعتبارات حوزه آبرسانی و نگاه ویژه فرماندار به این موضوع را مورد تاکید قرار داد و گفت: بخش زیادی از شبکه‌های توزیع آب شهرستان میناب فرسوده است که در تلاش هستیم تا با اختصاص بودجه به این موضوع نسبت به نوسازی شبکه‌ها اقدام کنیم. 

مدیرعامل آب و فاضلاب هرمزگان، جلوگیری از آبیاری فضای سبز و درختان با آب شرب را مورد اشاره قرار داد و گفت: انتظار داریم دهیاری‌ها و شوراها با محوریت فرمانداری در این خصوص همکاری کنند تا در تامین نیاز آب شرب مشترکین با مشکل مواجه نشویم. 

حمزه پور همچنین خواستار حمایت فرمانداری در وصول مطالبات با هدف تقویت زیرساخت‌های آبرسانی شد و گفت: وصول مطالبات تاثیر به سزایی در کیفیت خدمات دارد که امیدواریم با تعامل و همکاری مجموعه فرمانداری و آبفای میناب شاهد وضعیت مناسبی در آبرسانی به شهرها و روستاهای میناب باشیم.  

حمزه پور همچنین در نشست جداگانه با امام جمعه میناب، فرهنگ‌سازی مصرف بهینه آب را پراهمیت یاد کرد و گفت: با توجه به تأثیرگذاری ائمه جمعه و جماعات در ترویج مصرف بهینه آب، این همکاری‌ها می تواند مردم را در خصوص کم‌آبی آگاه‌تر کند.

مدیرعامل آب و فاضلاب هرمزگان از حمایت این مجموعه در راستای برگزاری همایش‌ها تصریح کرد: ما آمادگی داریم تا در راستای صرفه‌جویی و آگاه‌سازی مردم از آینده آب برنامه مشارکتی با همکاری دفتر امام جمعه میناب برگزار کنیم. 

حمزه پور همچنین در نشست مشترک مدیر جدید امور آبفای میناب با کارکنان این مجموعه بر همکاری تمام پرسنل تاکید کرد و گفت: در خدمات رسانی به مردم باید از جزیره‌ای عمل کردن دوری کنیم و تلاش کنیم بهترین خدمات را به مردم ارائه دهیم. 

وی مجازسازی انشعابات، وصول به موقع مطالبات، رفع فوری حوادث بروی خطوط و شبکه توزیع را مقدمه خدمت‌رسانی مطلوب عنوان کرد و گفت: با توجه به نیروهای متخصصی که در شهرستان میناب حضور دارند امیدواریم در آینده شاهد بهبود بیش از پیش وضعیت آب میناب باشیم. 

شایان ذکر است، منوچهر خوشدل پیش از این، مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان رودان و منطقه سه بندرعباس بوده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه