English

بیانیه ضد ایرانی شورای حکام مایه شرمساری است

امام جمعه بندرعباس با انتقاد از بازی های سیاسی شورای حکام سازمان انرژی اتمی، گفت: این بیانیه ضد ایرانی با وجود همکاری گسترده ایران با بازرسان، مایه شرمساری برای نهاد بین المللی است.

بیانیه ضد ایرانی شورای حکام مایه شرمساری است
به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان

، حجت‌الاسلام محمد عبادی‌زاده در خطبه های نماز جمعه این شهرستان با بیان این که بیانیه ضد ایرانی شورای حکام نشان داد که نهادهای بین المللی کارآیی خود را از دست داده و به بازیچه فشارهای سیاسی چند کشور غربی علیه ملت‌های آزاده جهان تبدیل شده اند.

وی با بیان این که بیش از 6 ماه از کشتار مردم مظلوم فلسطین به دست رژیم کودک کش صهیونیستی می گذرد اما صدایی از نهادهای حقوق بشری و بین المللی در نمی آید اما ایران بعد از سال ها همکاری گسترده با بازرسان انرژی اتمی شاهد صدور قطعنامه در شورای حکام سازمان انرژی اتمی است، تصریح کرد: آنها حتی به برجامی که خودشان امضا کرده بودند، پای بند نماندند و تجربه ای ذلیلانه از خود و قول هایشان به ملت ها نشان دادند.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری، از وجود الگوی ارزشمندی همچون شهید جمهور به عنوان یکی از مسائل پراهمیت یاد کرد و خاطرنشان ساخت: باید دولتی را انتخاب کرد که نگاهی تحول‌گرایانه به تمامی امور و عرصه‌ها را داشته باشد.

امام جمعه بندرعباس یکی از نیازهای مهم کشور را رسیدگی به مسائل اقتصادی مردم برشمرد و در این زمینه گفت: البته در توجه به این شاخص نباید از مسائل و موضوعات فرهنگی و اجتماعی و... غافل شد و می بایست برای همه این عرصه ها برنامه داشت.

حجت الاسلام عبادی زاده همچنین شخصیت رییس جمهور شهید و برگزاری مراسم باشکوه تشییع پیکر شهیدان خدمت را مورد اشاره قرار داد و تأکید کرد:‌ رهبر معظم انقلاب اسلامی از این مراسم باشکوه به حماسه یاد کردند و تکمیل کننده حماسه باشکوه بدرقه شهیدان خدمت، حضور باشکوه و پرصلابت در انتخابات ریاست جمهوری است.

وی با اشاره به سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س)، فراهم ساختن زمینه ازدواج جوانان در جامعه را یکی از وظایف اساسی مسؤولان مرتبط برشمرد و گفت: خانواده ها ازدواج آسان و قناعت را در میان خود ترویج کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه