English

تکمیل زنجیره ارزش صنایع معدنی هرمزگان در دستور کار است

معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت: تکمیل زنجیره ارزش صنایع معدنی در استان و جلوگیری از خام فروشی، در اولویت و دستورکار است.

تکمیل زنجیره ارزش صنایع معدنی هرمزگان در دستور کار است
به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان

، ابراهیم سعدینی معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان در جریان بازدید از صنایع معدنی استان هرمزگان اظهار داشت: وجود ذخایر متنوع مواد معدنی، استان هرمزگان را مستعد سرمایه‌گذاری و توسعه در این بخش کرده است؛ البته باید توجه داشت که این سرمایه گذاری زمانی اثرگذار و کارآمد خواهد بود که در راستای اهداف اقتصاد مقاومتی نقش ایفا کند.

وی بیان کرد: این چیزی جز جلوگیری از خام‌فروشی، ایجاد و تکمیل زنجیره‌های ارزش صنایع معدنی نیست و به عنوان‌ نمونه باید به دنبال شکل‌دهی زنجیره‌های معدنی استان باشیم.

معاون امور معادن و صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان اظهار کرد: در این راستا در سطح استان، با حمایت‌ها و پیگیری‌های استاندار اقدامات ارزشمندی انجام گرفته است و به گواه صاحب‌نظران و فعالان بخش معدن، این اقدامات چه به لحاظ زیرساختی در حوزه معادن و چه به لحاظ فعال‌سازی معادن و ایجاد واحدهای فرآوری، عملکرد استان هرمزگان قابل مقایسه با سنوات قبل نیست.

سعدینی، تامین نقدینگی و فرسودگی ماشین آلات را مهم‌ترین مشکل معدن داران استان برشمرد و یادآور شد: برای امیدآفرینی در جامعه از همه توان و ظرفیت موجود بهره می‌بریم و هیچ فرصتی را هدر نخواهیم داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه