English

عملیات اجرایی زمین ورزشی سایت مینو شهرک پیامبر اعظم (ص) بندرعباس آغاز شد

همزمان با دهه ولایت و امامت با حضور شهردار بندرعباس، اعضای شورای اسلامی شهر بندرعباس، شهردار منطقه چهار و جمعی از مدیران شهری، عملیات اجرایی زمین ورزشی سایت مینو در شهرک پیامبر اعظم (ص)آغاز شد.

عملیات اجرایی زمین ورزشی سایت مینو شهرک پیامبر اعظم (ص) بندرعباس آغاز شد
به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان

، مهدی نوبانی شهردار بندرعباس در این آیین با بیان اینکه به لطف پروردگار و همکاری مجموعه شهرداری بندرعباس اتفاقات بزرگ و خوبی در شهرک پیامبر اعظم(ص) رقم خورده است گفت: این پروژه سومین زمین ورزشی در شهرک پیامبر اعظم (ص) است که با اعتبار ۷۰ میلیارد ریال و مساحت ۲۲۰۰ مترمربع کلنگ‌زنی می شود.

نوبانی بیان کرد: مجموعه شهرداری بندرعباس از عید قربان تا عید غدیر ۹ پروژه بزرگ در مناطق مختلف شهر بندرعباس افتتاح و کلنگ‌زنی می‌نمایند. همچنین افتتاح آبشار موزیکال ،کلنگ‌زنی چرخ و فلک و… از دیگر پروژه‌هایی است که توسط شهرداری بندرعباس به مردم این شهر هدیه می‌شود.

وی در ادامه ابراز داشت: طبق برنامه‌ریزی انجام‌شده دو پارک زیبای دیگر در شهرک پیامبر اعظم تا پایان سال کلنگ‌زنی و بهره‌برداری خواهد شد.

شهردار بندرعباس با تقدیر از زحمات پاکبانان و سبزبانان که برای نظافت و زیبایی شهر تلاش می‌کنند گفت: همه مردم باید در نگهداری فضاهای سبز ،پارک‌ها و بوستان‌ها به مجموعه شهرداری کمک کرده و مشارکت داشته باشند.

نوبانی با تأکید بر اینکه سرانه فضای سبز شهر بندرعباس پایین است و از طرفی نگهداری فضاهای سبز در شهر بندرعباس با توجه به کمبود آب سخت و دشوار است افزود: طبق برنامه‌ریزی صورت‌گرفته ۱۰ تا ۲۰ پارک دیگر به مجموعه فضاهای سبز و پارک های شهر بندرعباس اضافه خواهد شد. اما نگهداری و آبیاری این فضاها سخت است.

فرید عامری سیاهویی، عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس نیز در این آیین با تبریک اعیاد قربان و عید غدیر گفت : شهرک پیامبر اعظم (ص) یکی از مناطق پرجمعیت بندرعباس است که به تبع نیاز به امکانات رفاهی و زیر ساختی زیادی دارد ودرهمین راستا بوستان نخل در این شهرک به بهره‌برداری رسید.

وی با تأکید بر ضرورت ساخت مکان‌های ورزشی برای جوانان و نوجوانان افزود: مکان‌های ورزشی سبب ایجاد نشاط و سلامت جسمانی و روحی در جوانان، نوجوانان و کودکان می‌شود.

رئیس کمیسیون حقوقی شورای شهر بندرعباس در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انتخابات پیش رو در ۸ تیرماه گفت: برای داشتن ایرانی آزاد وآباد در منطقه و جهان باید همه اقشار مردم با سلایق، ایده و تفکر مختلف در این شور ملی مشارکت داشته باشند تا بتوانیم بر سرنوشت خود با انتخابی اصلح تأثیرگذار باشیم.

عامری سیاهویی بیان کرد: تمام کسانی که وارد عرصه رقابت شده اند،جزء ارزش‌های نظام هستند و برای ایران سربلند در این رقابت حضور یافته‌اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه