English

ترانزیت خارجی از بنادر هرمزگان به بیش از یک میلیون تن رسید

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان، مجموع ترانزیت از بنادر این استان طی سه‌ماهه نخست امسال، یک میلیون و ۸۷۵ هزارو ۱۶ تن اعلام کرد و گفت: بیشترین ترانزیت انجام شده در این مدت مربوط به بخش ترانزیت خارجی با ثبت یک میلیون و ۴۷۷ هزار و ۱۹۲ تن کالا بوده است.

ترانزیت خارجی از بنادر هرمزگان به بیش از یک میلیون تن رسید
به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان

، حسین عباس‌نژاد مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان در تشریح عملکرد ترانزیت بنادر استان در سه‌ماهه امسال اظهار داشت: یک میلیون و ۲۹۶ هزار و ۴۲۰ تن از ترانزیت خارجی مربوط به بندر شهید رجایی، ۱۲۶ هزار و ۴۶۱ تن بندرلنگه و ۱۸ هزار و ۵۰۴ تن نیز مربوط به بندر شهید باهنر است.

وی بیان کرد: در بخش داخلی نیز ۴۲۷ هزار و ۸۲۴ تن کالا از طریق بنادر شهید رجایی، شهید باهنر، بندرلنگه و قشم ترانزیت شد که از این میزان ۴۲۶ هزار و ۷۵۲ تُن مربوط به بندر شهید رجایی است.

مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی، سهم بندر شهید رجایی از ترانزیت نفتی و غیرنفتی بنادر هرمزگان را نیز یک میلیون و ۷۲۳ هزار و ۱۷۲ تُن اعلام کرد که یک میلیون و ۶۴۹ هزار و ۲۹۲ تُن آن مربوط به ترانزیت غیرنفتی است.

عباس‌نژاد میزان ترانزیت نفتی در بندر شهید رجایی در سه‌ماهه امسال را ۷۳ هزارو ۸۸۰ تُن اعلام کرد و ادامه داد: در بخش ترانزیت غیرنفتی نیز بندرلنگه با ۱۲۷هزار و ۴۰۰ تن و بندر شهید باهنر با ۱۸ هزار و ۵۱۶ تُن در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

وی افزود: در ۲ ماهه امسال نیز یک میلیون و ۴۲۲ هزار و ۴۲۸ تن کالای نفتی و غیرنفتی از طریق بنادر هرمزگان ترانزیت شد که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۱۷ درصد افزایش داشته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه