English

همزمان با سراسر کشور؛

۵۰۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در هرمزگان افتتاح شد

همزمان با سراسر کشور و با دستور ویدئوکنفرانسی سرپرست ریاست جمهوری، ۵۰۰ واحد مسکونی در هرمزگان با حضور استاندار و جمعی از مسوولان استانی به بهره‌برداری رسید.

۵۰۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در هرمزگان افتتاح شد
به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان

، مهدی دوستی استاندار هرمزگان در حاشیه افتتاح این واحدهای مسکونی، اظهار کرد: از این تعداد واحد مسکونی افتتاح شده، ۳۲۰ واحد مسکونی در قالب مسکن مهر تبدیلی و ۱۰۰ واحد نیز در قالب مسکن خود مالک شهری بود که در شهر بندرعباس به بهره‌برداری رسید.

دوستی، اجرای نهضت ملی مسکن را یکی از اولویت‌های دولت سیزدهم دانست و بیان کرد: ۸۰ واحد مسکن نیز در محلات بافت فرسوده شهرهای بندرعباس، میناب، خمیر و بندرلنگه تحویل مردم شد.

وی بیان کرد: همچنین امروز علاوه بر بهره‌برداری از پروژه‌های مسکن، ۳۰۰ قطعه زمین رایگان نیز به متقاضیان واجد شرایط در قالب طرح جوانی جمعیت و حمایت خانواده واگذار شد.

براساس این گزارش، تکلیف هرمزگان در نهضت ملی مسکن احداث ۶۶ هزار واحد مسکونی است که از این تعداد ۱۶ هزار واحد مربوط به واحدهای روستایی و ۵۰ هزار واحد نیز شهری است.

تاکنون ۲۰هزارو ۵۰۰ واحد در قالب پروژه‌های روستایی، شامل بازسازی و بهسازی مسکن محرومان و در حوزه شهری شامل نهضت ملی مسکن، بافت فرسوده ،خودمالک شهری، مسکن مهر تبدیلی و مسکن محرومان افتتاح شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه