English

نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی:

مردم پای کار هستند؛ رئیس جمهور آینده مشکلات آنها را ببیند

نماینده مردم بندرعباس، قشم، ابوموسی، حاجی‌آباد و بندرخمیر در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: مردم همیشه در سخت‌ترین شرایط ثابت کرده اند که پای کار این نظام هستند و رئیس جمهور آینده مشکلات آنها را ببینید.

مردم پای کار هستند؛ رئیس جمهور آینده مشکلات آنها را ببیند
به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان

، احمد مرادی نماینده مردم بندرعباس، قشم، ابوموسی، حاجی‌آباد و بندرخمیر در مجلس شورای اسلامی صبح امروز با حضور در مسجد قدس بندرعباس، رأی خود را به صندوق انداخت و پس از آن، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از همین ابتدای شروع رأی‌گیری، مردم خونگرم استان هرمزگان قصد کردند که پای صندوق‌های رأی بیایند و مثل همیشه حماسه بیافرینند.

وی افزود: از همان ساعات آغازین أخذ آراء، حضور مردم در پای صندوق‌های رأی پررنگ است که در وهله اول باید از شورای نگهبان تشکر کرد که افراد را با سلایق مختلف تأیید و وارد عرصه انتخابات کرد و مردم نیز ذوق و شوق و اشتیاق‌شان بر این است که پای صندوق‌های رأی بیایند و به کاندیدای موردنظر خود رأی دهند.

نماینده مردم بندرعباس، قشم، حاجی‌آباد، ابوموسی در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور پررنگ همواره در دوره‌های مختلف انتخابات شاهد بودیم اما شرکت مردم در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری چشمگیرتر است و از ساعات اولیه رأی‌گیری در شعب حاضر شدند و طبق نظم خاصی به انتظار نشسته و رأی خود را به صندوق می‌اندازند.

مرادی بیان داشت: میزان مشارکت را به نسبت دوره‌های قبل، بسیار بالا می‌بینم و حضور مردم، خیلی بهتر است، اما توقع و انتظار از کسی که رأی و اعتماد مردم را به خود جلب می‌کند این است که انصافا مردم ایران اسلامی، مردمانی خوب و قدرشناس هستند لذا تمام شعارهایی که در ایام تبلیغات انتخاباتی داده‌اند و ثبت و ضبط شده است را عملیاتی کنند و مردم را از این مشکلات موجود در کشور نجات دهند.

وی در ادامه تصریح کرد: مقام معظم رهبری نیز فرمودند که اقتصاد مردم دچار مشکل هست و مردم با مسئله مسکن و ... مواجه هستند، اگر مجلس، دولت و حتی قوه قضائیه، اراده‌شان بر این باشد که ۸۵ میلیون جمعیت در کشور باید خدمات دهند، دور از دسترس نیست و به سادگی و راحتی و با تعامل محقق می‌شود، بنا نیست هر کاندیدای که رئیس‌جمهور منتخب مردم شد، اختلاف و دعوا باشد، باید همه یکی باشند تا به مردمی که در سخت‌ترین شرایط پای کار هستند خدمت کنند.

نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: مردمان استان هرمزگان حتی در روستاها علیرغم گرمای هوا اما با شور و شوق در پای صندوق‌های رأی حاضر شده و رأی خود را به صندوق می‌اندازند، لذا رئیس‌جمهور باید قدر این مردم را بداند.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه