English

۷۲ دستگاه کولرگازی به نیازمندان قشم اهدا شد

رئیس کمیته امداد شهرستان قشم گفت: تعداد 72 دستگاه کولر گازی در قالب پویش چله‌ خدمت به نیابت از رئیس جمهور شهید و همزمان با ولادت حضرت امام موسی کاظم (ع) با هم‌افزایی و مشارکت این نهاد با بنیاد تعاون سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به خانواده‌های نیازمند و فاقد لوازم سرمایشی اهدا شد.

 72 دستگاه کولرگازی به نیازمندان قشم اهدا شد

، رضا تارک رئیس کمیته امداد شهرستان قشم اظهار کرد: تعداد 72 دستگاه کولر گازی در قالب پویش چله خدمت به نیابت از رییس‌جمهور شهید و همزمان با ولادت حضرت امام موسی کاظم(ع) با هم‌افزایی و مشارکت این نهاد با بنیاد تعاون سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به خانواده‌های نیازمند و فاقد لوازم سرمایشی اهدا شد.

تارک افزود: این کولرهای گازی ۱۸ هزار مدل پنجره‌ای به صورت مشارکتی با قیمت هر دستگاه 24 میلیون تومان خریداری و به مددجویان این نهاد در بخش های مرکزی، شهاب و حرا شهرستان قشم اهدا شد.

وی ادامه داد: در مجموع این تعداد کولر با اعتباری افزون بر یک میلیارد و 728 میلیون تومان و با هدف رفع محرومیت و ارتقای سطح کیفی زندگی نیازمندان این جزیره بین مددجویانی که فاقد هر گونه لوازم و تجهیزات سرمایشی بودند، توزیع شده است.

رئیس کمیته امداد شهرستان قشم با قدردانی از همراهی همیشگی سپاه پاسداران با این نهاد اظهار کرد: مجموعه خدوم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، همواره پیشگام در امر محرومیت‌زدایی و خدمت‌رسانی به محرومان جامعه و یاور و همراه کمیته امداد در رفع مشکلات نیازمندان به‌‌ویژه خانواده ایتام و محسنین و زنان سرپرست خانوار بوده است.

تارک همچنین از فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم، خیرین عزیز و یاریگر این نهاد در بزرگ‌ترین جزیره ایرانی خلیج‌فارس که در جهت حمایت و کمک به مددجویان و نیازمندان جامعه همواره همکاری و همیاری دارند، تقدیر کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه