English

رئیس انجمن عکاسان هرمزگان خبر داد:

برگزاری نمایشگاه عکس دفاع‌مقدس«دوربین حماسه» همزمان با سالروز حادثه ۱۲ تیر

رئیس انجمن عکاسان هرمزگان از برپایی نمایشگاه عکس دفاع مقدس با عنوان«دوربین حماسه»، همزمان با سالروز حادثه 12 تیر – سرنگونی هواپیمای ایرباس جمهوری اسلامی توسط آمریکا و شهادت 290 سرنشین و خدمه آن خبر داد.

برگزاری نمایشگاه عکس دفاع‌مقدس«دوربین حماسه» همزمان با سالروز حادثه 12 تیر
به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان

، حسام‌الدین انصاریان رئیس انجمن عکاسان هرمزگان اظهار کرد: این انجمن در صدد برپایی نمایشگاه عکس دفاع مقدس، با تصاویر ناب ثبت شده از هشت سال دفاع مقدس است.

وی با اشاره به اینکه این عکس‌ها توسط عکاسان برجسته کشور از زمان هشت سال دفاع‌مقدس برای روزنامه اطلاعات ثبت شده است، افزود: تصاویری که اکنون در بندرعباس به نمایش گذاشته می‌شوند، برای نخستین بار در معرض دید عموم قرار می‌گیرند.

رئیس انجمن عکاسان هرمزگان با قدردانی از همایون امیرزاده در برگزاری این نمایشگاه عکس، خاطرنشان کرد: این تصاویر با همت رئیس سازمان شهرستان‌ها و مدیریت فن‌آوری اطلاعات موسسه اطلاعات است، از آرشیو روزنامه اطلاعات استخراج شده و برای اولین بار در یک نمایشگاه عمومی به نمایش گذاشته شده است.

انصاریان با بیان اینکه این عکس‌ها از سوی روزنامه اطلاعات به انجمن عکاسان هرمزگان هدیه شده است، تصریح کرد: این نمایشگاه با عنوان«دوربین حماسه» تصاویری ثبت شده از اساتید و عکاس‌های برجسته جنگ در کشور، از جمله علی غفاری، منوچهر قلمچی، علی آذرنیا، محمود محمدی، مرتضی خاکی، محسن رفیع‌نژاد و مرحوم مهدی کاشیان از فردا - دوشنبه 11 تیرماه به مدت هفت روز در گالری مرحوم کوروش گرمساری آغاز به کار می‌کند.

وی همچنین با اشاره به نمایش آثاری از جهانگیر رزمی در این نمایشگاه، بیان کرد: در نمایشگاه«دوربین حماسه» آثاری از عکاس برجسته و برنده جایزه معتبر پولیتزر(در سال ۱۹۸۰) نیز به نمایش گذاشته می‌شود.

رییس انجمن عکاسان استان هرمزگان با اشاره به اینکه این نمایشگاه از ساعت 18 الی 21 پذیرای علاقمندان هنردوست است، ادامه داد: انجمن عکاسان هرمزگان در نظر دارد در بخش جنبی این نمایشگاه نیز کارگاه‌های آموزشی با حضور ویژه فرهاد سلیمانی و جاسم غضبانپور که از عکاسان برجسته دفاع‌مقدس و اساتید برجسته کشور هستند، برگزار کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه