English

توانبخشی هلال احمر، نقطه عطفی در ارائه خدمات تخصصی

نشست چند جانبه جمعیت هلال احمر هرمزگان با محور حمایت و رفع مشکلات بیماران اوتیسم و بیماری‌های صعب العلاج برگزار شد.

توانبخشی هلال احمر، نقطه عطفی در ارائه خدمات تخصصی
به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان

، نشست چند جانبه جمعیت هلال احمر هرمزگان با محور حمایت و رفع مشکلات بیماران اوتیسم و بیماری‌های صعب العلاج با حضور مدیرعامل جمعیت هلال احمر، مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری هرمزگان، رئیس آموزش و پرورش استثنایی و نمایندگان بیمه‌های درمانی برگزار شد.

سپیده جوادی، مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری هرمزگان در این نشست با اشاره به نگاه ویژه استاندار به حل مشکلات بیماران اوتیسم در استان اظهار کرد: رفع مشکلات اوتیسم از جمله مصوبات شورای اجتماعی استان است که با پیگیری‌های صورت گرفته درصدد ارائه خدمات مطلوب در سطوح مختلف درمانی هستیم.

وی راه اندازی مرکز جامع توانبخشی جمعیت هلال احمررا نقطه عطفی در ارائه خدمات تخصصی وکاهش هزینه‌های درمانی دانست واظهار کرد: این مرکزبه لحاظ تجهیزات تخصصی و مدرن سطح دسترسی به خدمات درمانی رادر سطح استان افزایش خواهد داد.

سلحشور در ادامه حمایت از بیماران را هدف اصلی هلال احمر در حوزه بهداشت و درمان دانست و اظهار کرد:جمعیت هلال احمر هرمزگان طی سال های اخیر بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال هزینه درمانی به خانوارهای بی بضاعت پرداخت کرده است.

وی با اشاره به راه اندازی مرکز جامع توانبخشی هلال احمر به عنوان مجهزترین و مدرن ترین مرکزدر سطح استان اظهار کرد: هدف از راه اندازی این مرکز حمایت دوچندان از خانوارهای کم برخوردار است لذا افراد نیازمندی که فاقد هرگونه پوشش بیمه ای هستند نیز امکان برخورداری از خدمات درمانی هلال احمر هستند.

سلحشور برخورداری بیماران اوتیسم از خدمات درمانی را از محورهای مهم مرکز توانبخشی هلال احمر برشمرد و در ادامه شناسایی تعداد بیماران اوتیسم استان، انعقاد تفاهم نامه با بیمه‌های درمانی جهت ارائه خدمات درمانی و به حداقل رساندن هزینه‌های درمانی را مورد تاکید قرار داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه