English

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان:

لزوم تلاش برای مشارکت حداکثری در انتخابات/ انتخابات لیله القدر نظام اسلامی است

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان، مشارکت حداکثری در انتخابات را امری ضروری دانست و گفت: با وجود مسائل و مشکلات اقتصادی و فرهنگی در بطن جامعه؛ انتخابات بسان شب قدر انقلاب اسلامی ایران است و لزوم تمرکز جدی بر مشارکت حداکثری در انتخابات امری ضروری است.

لزوم تلاش برای مشارکت حداکثری در انتخابات/ انتخابات لیله القدر نظام اسلامی است
به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان

، نشست هم اندیشی راهکارهای افزایش مشارکت حداکثری مردم از نگاه رسانه در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری با حضور سردار سالاری فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان، حجت الاسلام و المسلمین پولادی نماینده ولی فقیه در سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان در سالن اجتماعات شهید حاجبی برگزار شد.

سردار اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان، از انتخابات به عنوان لیله القدر جمهوری اسلامی ایران یاد کرد و گفت: تکلیف ما این است، بی وقفه مردم را برای امر سرنوشت ساز انتخابات ترغیب کنیم و از آنجایی که ظرفیت های متعددی در هرمزگان وجود دارد، قطعا می توان کارهای بزرگی در این خصوص انجام داد.

وی ضمن بیان اینکه مشارکت حداکثری در انتخابات امری ضروری است، بیان داشت: با وجود مسائل و مشکلات اقتصادی و فرهنگی در بطن جامعه؛ انتخابات بسان شب قدر انقلاب اسلامی ایران است و لزوم تمرکز جدی بر مشارکت حداکثری در انتخابات امری ضروری است.

سردار سالاری تصریح کرد: مسئولان دستگاه های نظارتی، کار مردم را راه بیندازید و کاری را انجام دهید که به درد مردم بخورد.

وی در ادامه سخنانش گفت: ما رئیس جمهور را برای 4 سال آینده انتخاب نمی کنیم، بلکه انتخاب ما کسی است که بتواند در برابر ناهمواری های این دنیا ما را به سمت و سوی موفقیت رهنمون داده و ایران مقتدر را بوجود بیاورد.

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان بیان داشت: بیش از 40 سال از انقلاب اسلامی ایران می گذرد و تاکنون پیشرفت های قابل توجهی را در حوزه های گوناگون شاهد بودیم.

وی عنوان کرد: امنیت و آرامش جامعه را مدیون خون شهدای انقلاب، دفاع مقدس، مدافعان حرم و همچنین امام راحل و فرمایشات مقام معظم رهبری هستیم.

سردار سالاری خاطرنشان کرد: با تمام قوا روحیه امید آفرینی را تقویت کرده و به هرکس که دوست دارید، رای دهید.

سردار سالاری در رابطه با برخورد متواضعانه رئیس جمهور شهید با یک کارگر گفت: وقتی که برخورد متواضعانه رئیس جمهور شهید را با یک کارگر ساده مشاهده می کنیم، ایشان در چنین جایگاه حساسی باید شهید می شد و گرنه برایمان جای تعجب بود.

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان گفت: تا به اکنون 38 مرحله کمک های معیشتی و محرومیت زدایی در راستای خدمت‌رسانی به مردم نیازمند انجام و بیش از یک و نیم میلیون بسته  کمک های معیشتی توزیع شده است.

سردار سالاری در بخش پایانی سخنانش افزود: در ماراتن انتخابات مهمترین مسئله مشارکت حداکثری مردم است و در دور اول انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم؛ تنها سه و نیم درصد هرمزگانی ها مشارکت داشتند اما در دور دوم انتخابات، با تزریق روحیه امید آفرینی در مردم مشارکت حداکثری را ارتقا خواهیم داد و به نظام بین الملل ثابت می کنیم که ایران مقتدر است.

حجت الاسلام و المسلمین موسی پولادی مسئول نماینده ولی فقیه در سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان ضمن بیان اینکه، مشارکت حداکثری مردم در انتخابات آبروی نظام اسلامی است، اظهار داشت: دور دوم انتخابات ریاست جمهوری فرصتی است تا خبرنگاران با نوشتن واقعیت ها؛ زمینه مشارکت حداکثری مردم را پای صندوق های رای فراهم کنند.

وی افزود: رسالت اصلی رسانه ها بیان حقایق و واقعیت ها به مردم است.  

وی انقلاب اسلامی ایران را به عنوان امانت بزرگ الهی است، برشمرد و گفت: اگر در پاسداری از این امانت الهی اقدامات موثری را انجام دهید، قطعا در روز قیامت سربلند خواهید شد. فلذا هیچ کس حق تعلل و کوتاهی در پاسداری از انقلاب اسلامی را ندارد همه مکلفند که این انقلاب را با جان و دل محافظت کنند.

مسئول نماینده ولی فقیه در سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان عنوان کرد: مشارکت حداکثری مردم و انتخاب اصلح دو مؤلفه اصلی مردم سالاری دینی محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه، انتخاب اصلح در انتخابات مهم است، عنوان کرد: من عضو هیچ حزب و جناحی نیستم و افرادی که با دو قطبی سازی در صدد بدست آوردن آرای مردم هستند با آن بی تقوایی که انجام می دهند، خودشان می دانند.

وی در ادامه سخنانش ابراز داشت: انقلاب اسلامی ایران نه برای تقابل با ملت های دنیا بلکه برای تعامل سازنده با بشریت شکل گرفته است.

مسئول نماینده ولی فقیه سپاه امام سجاد (ع) در هرمزگان به اقدامات دولت سیزدهم اشاره کرد و گفت: راه اندازی بالغ بر پنج هزار کارخانه راکد و نیمه راکد، پرداخت ماهیانه بالغ بر11هزار میلیارد تومان بدهی دولت دوازدهم، افتتاح پروژه های بیمارستانی در سراسر کشور و... را می توان از جمله خدمات شایسته دولت شهید جمهور برشمرد.

حجت الاسلام و المسلمین پولادی در ادامه افزود: از دیگر برنامه ها و اقدامات دولت سیزدهم این است که با بهره گیری از گفتمان ما می توانیم؛ تعامل سازنده ایران با عربستان و بحرین برقرار شد.

وی ابراز داشت: گفتمان انقلاب اسلامی ایران؛ گفتمان تعامل و همزیستی با همه ملت های دنیا است.

حجت الاسلام و المسلمین پولادی در بخش پایانی سخنانش افزود: خداوندا به ما توفیق فهم حقایق عالم هستی، حقایق ایران و انقلاب اسلامی و عمل به آن فهم را عنایت بفرما.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه