English

رئیس ستاد انتخاباتی پزشکیان در هرمزگان:

پزشکیان، فراحزبی و رئیس‌جمهوری برای تمام ایرانیان

رئیس ستاد انتخاباتی پزشکیان در هرمزگان بیان کرد: پزشکیان، فراحزبی و رئیس جمهوری برای تمام ایرانیان است.

پزشکیان، فراحزبی و رئیس‌جمهوری برای تمام ایرانیان
به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان

، حجت‌الاسلام والمسلمین ذاکری، رئیس ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان در هرمزگان در نشست خبری ضمن بیان اینکه دولت پزشکیان به‌دور از هرگونه انحصارطلبی خواهد بود، اظهار کرد: دولت دکتر پزشکیان، دولت فراگیر است. وی رئیس‌جمهور اصلاح‌طلب نیست. او رئیس‌جمهوری برای تمامی مردم ایران و اقوامی که فراموش‌شده و در حاشیه مانده‌اند خواهد بود. 

‎وی گفت: پس از موفقیت در این ماراتن انتخاباتی، همه تلاش کنیم از ظرفیت و توانایی احزاب و افراد متخصص و صاحب‌نظر در امور دولت استفاده شود.  

‎وی درباره مسئولیت خود در حمایت از پزشکیان گفت: وقتی از وی دفاع می‌کنم پاسخگوی عملکرد دولت او در آینده خواهیم بود.

‎وی ضمن اشاره به مشارکت ۴۰ درصدی مردم در انتخابات ریاست جمهوری، اظهار کرد: علت مشارکت کم این است که مردم احساس می‌کنند نهادهای انتخابی آن‌گونه که باید کارآیی ندارند و در حال تضعیف هستند و در مقابل، نهادهای انتصابی روزبه‌روز قوت و قدرت می‌گیرند.

‎حجت‌الاسلام والمسلمین ذاکری تصریح کرد: وقتی مردسالاری، دستاورد بزرگ انقلاب اسلامی ایران باشد باید بر قدرت نهادهای انتخاباتی افزوده شود و جمهوریت نظام تقویت پیدا کند تا مردم احساس کنند منتخب ریاست جمهوری یا مجلس شورای اسلامی دارای قدرت، تبحر و کارآیی لازم است.

‎درویش‌نژاد، قائم‌مقام و معاونت ستاد دکتر پزشکیان در هرمزگان نیز اظهار کرد: اگر به پزشکیان در این ماراتن انتخاباتی رأی دهید، بی‌تردید صفحه روشنی در روز جمعه اتفاق خواهد افتاد و دغدغه‌های آحاد مردم و هرگونه تفکرات بسته از بین خواهد رفت، در غیر این‌صورت، اگر اوضاع بر وفق مراد پیش نرود، وضعیت بدتر از این خواهد شد.

‎وی در ادامه سخنانش ابراز داشت: قطعا با نگاه جلیلی و همفکرانش، امیدی به آینده جامعه و یک وضعیت مطلوب برای رسانه‌ها و... نیست فلذا با رأی دادن به آقای پزشکیان، دریچه‌های امید به روی مردم و جامعه باز خواهد شد. از مردم و اصحاب رسانه خواستارم برای رأی دادن به دولت پزشکیان، با قاطعیت تصمیم بگیرید.

‎قائم‌مقام و معاونت ستاد دکتر پزشکیان، جامعه بدون رسانه و مطبوعات را جامعه مرده برشمرد. 

‎درویش‌نژاد در بخش دیگری از سخنانش عنوان کرد: بایکوت رسانه‌ای منجر به بایکوت جامعه می‌شود و باید حواسمان باشد و اگر معتقدیم مطبوعات رکن چهارم دموکراسی تلقی می‌شود باید این موضوع را در عمل ثابت کنیم. 

‎درویش‌نژاد ضمن بیان اینکه انتقاد شنیدن برای برخی مدیران تلخ و گزنده است، افزود: جامعه‌ای رشد و ترقی می‌کند که مدیران آن انتقادپذیر باشند، گرچه انتقادپذیری تلخ است و برخی مدیران هم نقدپذیر نیستند و باید این تلخی‌ها را به مثابه دارو بدانیم.  

‎قائم‌مقام و معاونت ستاد دکتر پزشکیان اظهار کرد: انتقاد ما این است؛ نگاه دولت سیزدهم به حوزه فرهنگ، هنر، موسیقی و مطبوعات بسته بود، اما در دولت دکتر پزشکیان، این محدودیت‌ها در حوزه‌های متعدد رفع خواهد شد. اگر نگاه دولت به حوزه فرهنگ، مطبوعات، تئاتر و... باز نباشد، قطعا جریان چای دبش پیش می‌آید. 

‎‎قائم‌مقام و معاونت ستاد دکتر پزشکیان در بخش دیگری از سخنانش گفت: در بحث سرقت دلارها از بانک مرکزی و همچنین ناتوانی اقتصادی، اگر رسانه‌ها بودند شاید مشکلات برطرف می‌شد. 

‎درویش‌نژاد عنوان کرد: مدیران در دولت پزشکیان باید نگاه فرهنگی در تمام حوزه‌ها داشته باشند. همان‌گونه در حوزه اقتصاد مسائل مربوط به جذب سرمایه گذار خارجی و توجه به توسعه صنعت گردشگری ما را از فروش نفت خام بی‌نیاز می‌کند. 

‎وی در بخش پایانی سخنانش افزود: در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری، مردم و اصحاب رسانه با رأی به پزشکیان رشد و ترقی را در حوزه اندیشه‌های اقتصادی «سیاست خارجی» و به‌ویژه فرهنگ و هنر را شاهد خواهید بود؛ بنابراین فرهنگ مایه توسعه پایدار است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه