English

تامین امنیت انتخابات در مناطق دریایی و ساحلی هرمزگان

فرمانده مرزبانی هرمزگان در جریان دور دوم انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد: به لحاظ امنیت انتخابات در حوزه مرز دریایی، سواحل و درون کشور جمهوری اسلامی ایران، مشکلی وجود ندارد.

تامین امنیت انتخابات در مناطق دریایی و ساحلی هرمزگان
به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان

، سردار بهادر اسماعیلی، فرمانده مرزبانی استان هرمزگان در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: مردم خونگرم استان هرمزگان در نخستین دقایق شروع رأی‌گیری با تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری پای صندوق‌های رأی حضور پیدا کردند.

وی افزود: از همه مرزنشینان و مرزداران همچون دور اول انتخابات ریاست‌جمهوری دعوت می‌کنیم مشارکت حداکثری برای حضور در انتخابات داشته باشند.

فرمانده مرزبانی استان هرمزگان تصریح کرد: در این ماراتن سرنوشت‌ساز؛ دشمنان با القای یأس و ناامیدی در بین مردم، قصدشان منحرف کردن مسیر آنان از انتخابات است و ما باید با حضور پررنگ در انتخابات، مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان بزنیم.

به‌گفته وی، ملت ایران ثابت کردند همیشه پای نظام و انقلاب ایستاده‌اند.

سردار اسماعیلی اذعان داشت: نیروی انتظامی کل کشور و مرزبانی جمهوری اسلامی ایران در جریان برگزاری انتخابات در آمادگی کامل قرار دارند تا مردم با اطمینان‌خاطر برای حضور در انتخابات حاضر شوند.

مرزبانی هرمزگان در حوزه دریایی خلیج‌فارس و دریای عمان با کمک سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، امنیت را برقرار کرده و همچنین با سایر کشورهای همسایه در جهت ایجاد امنیت تعامل برقرار شده است.

فرمانده مرزبانی استان هرمزگان تصریح کرد: به لحاظ امنیتی در حوزه مرز دریایی، سواحل و درون کشور جمهوری اسلامی ایران، مشکلی وجود ندارد.

وی عنوان کرد: امید است با مشارکت حداکثری مردم در انتخابات مانند دور اول انتخابات ریاست جمهوری، افتخار دیگری برای ایران اسلامی رقم بخورد.

سردار اسماعیلی گفت: خواست من از مردم هرمزگان و ملت شریف ایران این است که رأی‌گیری را به زمان پایانی موکول نکنند.

وی از خبرنگاران در راستای اطلاع‌رسانی و انتشار اخبار امیدآفرین دور دوم ریاست جمهوری تشکر و قدردانی کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه