English

نماینده ولی فقیه در هرمزگان:

چشم دنیا به انتخابات ایران است

نماینده ولی فقیه در هرمزگان بیان داشت: مردم می‌دانند چشم دشمنان و دوستان به آینده و رای ملت ایران است که می‌طلبد هرچه زودتر برای این امر الهی حرکت کنند.

چشم دنیا به انتخابات ایران است
به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان

، حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی‌زاده، پس از انداختن رای خود به صندوق در دومین مرحله انتخابات ریاست جمهوری در مسجد قدس بندرعباس مردم، در جمع خبرنگاران با بیان اینکه عزت ماندگار است، اظهار کرد: حضور در انتخابات باعث تقویت عزت جمهوری اسلامی ایران در سطح جهان و در نتیجه پیروزی ملت همیشه در صحنه خواهد بود.

وی، با بیان اینکه حماسه حضور بسیار مهم است، در ادامه بیان داشت: مردم می‌دانند چشم دشمنان و دوستان به آینده و رای ملت ایران است که می‌طلبد هرچه زودتر برای این امر الهی حرکت کنند و با رای خود پایه‌های انقلاب اسلامی را مستحکم‌تر کنند.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان، بیان کرد: مردم هر چه زودتر برای این امر الهی حرکت کنند و با رأی خود پایه های انقلاب اسلامی را مستحکم تر کنند.

عبادی‌زاده اظهار کرد: ازآنجایی که انتخابات تاثیر زیادی در آینده کشور خواهد داشت؛ بنابراین دوستان این نظام و انقلاب به‌دنبال خلق حماسه‌ای به یادماندنی برای کشورمان هستند اما دشمنان نمی‌خواهند پیشرفت ایران اسلامی را ببیند.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان بیان کرد: حضور مردم در پای صندوق‌های رای، عزتی است که مردم برای کشور رقم می‌زنند و این افتخار ایرانیان است که آیندگان در مورد آن قضاوت خواهند کرد.

وی از مردم ایران و بویژه حافظان خلیج همیشه فارس خواست زودتر با حضور در پای صندوق‌های رای، آرا خود را به صندوق‌های انداخته تا دشمن را ناامید کرده و ایرانی قوی و آباد با آرمان‌هایی بلند بسازیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه