English

معاون دریایی و بندری شهید باهنر و شرق هرمزگان:

بهره‌برداری از«نرم‌افزار ارزیابی ریسک آتش‌سوزی فضای بسته» در بندر شهید باهنر

معاون دریایی و بندری بنادر شرق هرمزگان از برگزاری دوره آموزشی«نحوه استفاده از نرم‌افزار مدیریت و ارزیابی ریسک آتش‌سوزی فضاهای بسته» خبر داد.

بهره‌برداری از«نرم‌افزار ارزیابی ریسک آتش‌سوزی فضای بسته» در بندر شهید باهنر
به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان

، محمد احمدی‌زاده معاون دریایی و بندری بنادر شرق هرمزگان اظهار کرد: دوره آموزشی«نحوه استفاده از نرم‌افزار مدیریت و ارزیابی ریسک حریق فضاهای بسته» در بندر شهید باهنر برگزار شد.

وی با اشاره به جدیت مدیریت بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان در مسائل ایمنی، افزود: این دوره آموزشی توسط اداره مدیریت بحران، پدافند غیر عامل و ایمنی و آتش‌نشانی بندر شهید باهنر با همکاری مجری طرح برگزار شد.

معاون دریایی و بندری بنادر شرق هرمزگان تصریح کرد: پروژه مذکور به منظور ارزیابی ریسک حریق در فضاهای بسته بندر از سال گذشته در بندر شهید باهنر آغاز شده است.

احمدی‌زاده در ادامه بیان داشت: با پیاده‌سازی این طرح و استفاده از نرم‌افزار مربوطه، ریسک حریق فضاهای بسته، با در نظر گرفتن حدود ۱۰۰ پارامتر ریسک حریق در ساختمان برای دارایی‌ها، محتویات ساختمان، افراد و فعالیت‌های داخل ساختمان محاسبه می‌شود.

وی تاکید کرد: این روش ابزاری برای کمک به حفاظت در برابر حریق، جهت تعریف مفهومی مناسب و مقرون به صرفه برای بررسی و ارزیابی ساختمان‌های جدید و موجود از دیدگاه کنترل حریق است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه