English

مدیرشعب بانک کشاورزی هرمزگان خبر داد؛

پرداخت ۷۵ درصد مطالبات گندم کاران

مدیر شعب بانک کشاورزی هرمزگان از پرداخت ۷۵ درصد مطالبات گندم کاران استان خبر داد.

پرداخت ۷۵ درصد مطالبات گندم کاران
به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان

، مهدی جهان نجاتی مدیرشعب بانک کشاورزی هرمزگان اظهار کرد: تاکنون بیش از ۷۵ درصد مطالبات گندم کاران هرمزگان پرداخت شده و امیدواریم که ۲۵ درصد مانده مطالبات گندم کاران، حداکثر ظرف این هفته پرداخت شود.

وی گفت: تاکنون بیش از ۶ میلیون تن گندم در کشور خریداری‌شده که اعتبار آن توسط بانک کشاورزی پرداخت‌شده است.

مدیر شعب بانک کشاورزی هرمزگان در خصوص بیمه‌ مزارع گندم گفت: در استان هرمزگان ۶۸۰۰ هکتار کشت گندم تحت پوشش بیمه قراردارند.

جهان نجاتی افزود: در استان از ابتدای سال تاکنون نزدیک به ۲۲۲ مورد تسهیلات ازدواج به مبلغ ۷۲ میلیارد تومان پرداخت کردیم، همچنین۱۳۹ مورد بااعتبار تقریباً ۱۴ میلیارد تومان تسهیلات فرزند آوری پرداخت شد.

وی به خسارت سیل سال گذشته اشاره کرد و گفت: تاکنون درحدود ۵۰۰۰ فقره تسهیلات جبران خسارت سیل پرداخت شد تا کمکی باشد برای آنکه مسیر تولید در باغات و در بخش کشاورزی‌مان ادامه پیدا کند.

جهان نجاتی ادامه داد: از ابتدای سال تاکنون برای احداث بیست هکتار گلخانه تسهیلات پرداخت شده‌است و تلاش داریم تا پایان سال این مقدار را به صد هکتار برسانیم.

مدیرشعب بانک کشاورزی هرمزگان اضافه کرد: استان هرمزگان در حال حاضر ده درصد از گلخانه‌های کشور را در اختیار دارد که با توجه به شرایط آب و هوایی استان، هرمزگان می‌تواند به هاب گلخانه کشور تبدیل شود چرا که گلخانه می تواند با یک دهم مصرف آب در کشت بیرون، هفت برابر تولید محصول در فضای باز را داشته باشد و این برای استان هرمزگان که با مشکل کم‌آبی مواجه است بسیار مفید خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه