English

پویش «نذر خون حسینی» در هشت پایگاه ثابت و سیار هرمزگان

مدیرکل انتقال خون هرمزگان گفت: هشت پایگاه ثابت و سیار انتقال خون استان در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی آماده دریافت خون از عزاداران هستند.

پویش «نذر خون حسینی» در هشت پایگاه ثابت و سیار هرمزگان
به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان

، ایمان زارعی مدیرکل انتقال خون هرمزگان ضمن تسلیت فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی با اشاره به ساعت کاری پایگاه‌های انتقال خون هرمزگان در این ایام افزود: این پایگاه‌ها در شهرستان‌های بندرعباس، بندرلنگه، میناب، رودان، قشم و پارسیان آماده خونگیری از عزاداران حسینی است.

وی اظهار کرد: پایگاه مرکزی انتقال خون و پایگاه سیار امامزاده سید مظفر(ع) در بندرعباس، تاسوعا و عاشورا از ساعت ۱۷ تا ۲۳ اقدام به خونگیری می‌کند.

مدیرکل انتقال خون هرمزگان یادآور شد: پایگاه مرکزی بندرلنگه نیز در تاسوعای حسینی صبح از ساعت ۹ تا ۱۳ و شب‌ها از ساعت ۱۷ تا ۲۲ و روز عاشورا از ساعت ۹ صبح تا ۱۳ ظهر و پایگاه سیار حسینیه ۱۴ معصوم این شهرستان نیز در شب عاشورا از ساعت ۱۹ تا ۲۳ فعال است.

زارعی در پایان گفت: پایگاه مرکزی انتقال خون قشم در روزهای عاشورا و تاسوعا از ساعت ۱۷ تا ۲۲، پایگاه مرکزی رودان از ساعت ۹ تا ۱۳، پایگاه مرکزی میناب صبح‌ها از ساعت ۸ تا ۱۳ و عصرها از ساعت ۱۷ تا ۲۰ و پایگاه مرکزی پارسیان نیز در شب تاسوعا از ساعت ۱۹ تا ۲۳ آماده خونگیری هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه