English

نماینده مردم شرق هرمزگان در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرگزاری موج مطرح کرد؛

امیدواری به استفاده از نیروهای هرمزگانی در کابینه‌ی دولت جدید

سید عبدالکریم هاشمی نخل ابراهیمی گفت: در بحث به‌کارگیری نیروهای بومی استان هرمزگان در کابینه ریاست‌جمهوری و به‌عنوان وزیر یا معاون وزیر نیز امیدواریم که این طلسم شکسته شود و من پیش از برگزاری انتخابات نیز معتقد بودم که اگر دولت پزشکیان بر مسند قدرت بنشیند این الگو را اجرایی خواهد کرد.

امیدواری به استفاده از نیروهای هرمزگانی در کابینه‌ی دولت جدید
به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان

، «سید عبدالکریم هاشمی نخل ابراهیمی» نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرگزاری موج به تشریح تحلیل خود از آینده‌ی دولت چهاردهم پرداخت و گفت: باید به سهم خود به جناب دکتر پزشکیان که موفق به جلب آرای اکثریت مردم شدند تبریک عرض کنم چرا که رئیس‌جمهور منتخب از بدنه مجلس است و دیدگاه خوبی نسبت به قوه مقننه دارد و همین مسئله ما را به انتخاب کابینه دولت جدید بسیار امیدوار می‌کند.

وی افزود: بنا به اظهارات پزشکیان در برنامه‌ها و مراسمات مختلف، او فردی غیرحزبی است که احزاب مختلف از وی حمایت می‌کنند و انتظار ما از کابینه دولت چهاردهم این است که طیف وزرا طیفی فراگیر باشد و نباید او را دولت سوم هیچ دولتی بدانیم.

نخل ابراهیمی تشریح کرد: به‌عنوان مثال اگر رئیس‌جمهورجمهور منتخب در حوزه فرهنگ فردی را به‌عنوان وزیر در کابینه‌اش برمی‌گزیند باید از نزدیک درد رسانه‌ها و مطبوعات را لمس کرده باشد و دیدگاه مطلوبی نسبت به ارتقا سطح کمی و کیفی خدمات رسانه‌ای، فرهنگی و... داشته باشد تا منجر به توسعه فعالیت‌های فرهنگی و رسانه‌ای شود، ازاین‌رو انتظار می‌رود که همین مسیر برای پیشبرد اهداف فرهنگی طی شود و درگیری‌های سیاسی و جناحی که کشور به آن مبتلا است، با این ترفند خنثی شود.

وی در خصوص توقع مردم هرمزگان از رئیس‌جمهور جدید نیز بیان داشت: امید است رئیس‌جمهور در ارتباط با توسعه منطقه‌ای و ایجاد عدالت در توزیع امکانات و منابع کشوری نیز سبب ایجاد امیدواری شود چرا که از این طریق می‌توانیم به جبران عقب‌ماندگی‌ها در مناطق کمتر توسعه‌یافته همچون هرمزگان کمک کند.

 نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: عقب‌ماندگی در هرمزگان خصوصاً مناطقی از شرق استان رخنه کرده است و ما وظیفه داریم مسائلی همچون بی‌آبی، کمبود خدمات زیربنایی، ضعف در بندرگاه‌ها، ضعف در خدمات درمانی و... را به سمع و نظر رئیس‌جمهور منتخب برسانیم چرا که وی باید درک درستی نسبت به این مسائل داشته باشد و برای رفع این موضوعات برنامه بچیند.

وی بار دیگر حضور فردی از بدنه‌ی مجلس شورای اسلامی در مسند ریاست‌جمهوری را به فال نیک گرفت و گفت: در مجلس شورای اسلامی قوانین خوبی را تحت عنوان اقتصاد دریا محور تصویب کرده‌ایم و ازآنجایی‌که رئیس‌جمهور منتخب از بدنه مجلس است قطعاً به دغدغه مردم، نمایندگان مجلس و قوه مقننه اشراف کامل دارد.

نخل ابراهیمی خاطرنشان ساخت: رئیس‌جمهور منتخب نه‌تنها باید به بخش‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی بلکه بایستی به مناطق مختلف توجه ویژه داشته باشد و ما نسبت به اجرایی‌شدن این امور بسیار خوش بینیم.

وی در پایان در خصوص ارزیابی شخصی خود از به‌کارگیری نیروهای هرمزگانی در بدنه‌ی دولت جدید نیز گفت: در بحث به‌کارگیری نیروهای بومی استان هرمزگان در کابینه ریاست‌جمهوری و به‌عنوان وزیر یا معاون وزیر نیز امیدواریم که این طلسم شکسته شود و من پیش از برگزاری انتخابات نیز معتقد بودم که اگر دولت پزشکیان بر مسند قدرت بنشیند این الگو را اجرایی خواهد کرد و همچنان نیز امیدوارم چنین موضوعی اجرایی شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه