English

رئیس اداره امور اصناف و تشکلهای صنفی سازمان صمت:

دریافت مبالغ بالاتر از نرخ مصوب پروانه کسب توسط کافی نت ها، تخلف است

رئیس اداره امور اصناف و تشکلهای صنفی از ثبت نام خود شخص برای پروانه کسب خبرداد و گفت: متقاضیان میتوانند شخصا به سامانه درگاه ملی مجوزها به آدرس https://mojavez.ir و ایرانیان اصناف به آدرس https://iranianasnaf.ir مراجعه و نسبت به ثبت نام و تقاضای پروانه کسب اقدام کنند.

دریافت مبالغ بالاتر از نرخ مصوب پروانه کسب توسط کافی نت ها، تخلف است
به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان

، اصغر رکن الدینی رئیس اداره امور اصناف و تشکلهای صنفی، ضمن تأکید بر دریافت مجوز صنفی توسط اصناف و بازاریان گفت : پس از ثبت درخواست متقاضی در درگاه ملی مجوزها و طی مراحل بررسی توسط اتحادیه صنفی و تایید استعلامات توسط دستگاههای متولی، پروانه کسب متقاضی صادر خواهد شد.

رئیس اداره امور اصناف و تشکلهای صنفی ضمن تاکید به داشتن مدرک فنی و حرفه ای اظهار داشت: متقاضیان در رسته های فنی بایستی دارای مدرک مهارت معتبر از اداره کل فنی و حرفه ای باشند و در زمان ثبت نام در سامانه بارگذاری کنند.

رکن الدینی  افزود: در صورت عدم حضور دارنده پروانه کسب در محل صنفی باید نسبت به معرفی مباشر در سامانه مذکور اقدام و کارت مباشرت برای وی صادر شود.

رئیس اداره امور اصناف و تشکلهای صنفی تصریح کرد: هزینه مصوب خدمات ثبت نام جهت صدور پروانه کسب و ارائه کلیه خدمات در واحد صنفی کافی نت حداکثر مبلغ 3.310.000 ریال بوده و همشهریان عزیز در صورت مشاهده هر گونه تخلف دریافت هزینه بالاتر از نرخنامه مصوب مراتب را به سامانه ۱۲۴ گزارش کنند.

وی افزود: هزینه دریافت پروانه کسب حداکثر 25.340.000 ریال است که مستقیماً از طریق درگاه ملی مجوزها قابل پرداخت می باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه