English

مشارکت ۸۶۵ میلیارد ریالی خیران هرمزگان در پویش اطعام و احسان حسینی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) هرمزگان گفت: مردم خیر و نیکوکار این استان از ابتدای ماه محرم تاکنون با مشارکت در طرح‌های اطعام و احسان حسینی ۸۶۵ میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال به نیازمندان کمک کردند.

مشارکت ۸۶۵ میلیارد ریالی خیران هرمزگان در پویش اطعام و احسان حسینی
به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان

، حمید باسره مدیرکل کمیته امداد هرمزگان روز یکشنبه در جریان بازدید از آشپرخانه‌های پویش اطعام و احسان حسینی در استان اظهار کرد: از روزهای ابتدایی ماه محرم تعداد ۱۵۷ آشپزخانه در پویش اطعام و احسان حسینی در هرمزگان فعال شده و کار پخت غذای گرم با نیت اطعام عزاداران حسینی و خانواده‌های نیازمند را برعهده داشته‌اند.

وی بیان کرد: در راستای اجرای این پویش تاکنون تعداد ۷۰۶ هزار و ۸۲۰ پرس غذای گرم به ارزش ۸۶۴ میلیارد و ۸۴۰ میلیون vdhgن طبخ و بین نیازمندان استان هرمزگان توزیع شده است که براساس برنامه ریزی‌ها و برآوردهای انجام شده، امیدواریم تعداد آشپزخانه‌های فعال در این پویش تا پایان ماه صفر به بیش از ۲۰۰ آشپزخانه با عملکرد طبخ و توزیع افزون‌بر یک میلیون پرس غذای گرم بین نیازمندان افزایش پیدا کند.

مدیرکل کمیته امداد هرمزگان تصریح کرد: همچنین در این ایام تعداد پنج هزار و ۸۰۶ بسته معیشتی به ارزش ۳۰ میلیارد و ۵۱۰ میلیون ریال نیز از محل جمع آوری کمک‌های مردمی و در قالب پویش احسان حسینی به خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد در استان اهدا شده است.

باسره در بخش پایانی سخنانش افزود: اجرای پویش اطعام و احسان حسینی تا پایان ماه صفر ادامه خواهد یافت و مردم نیکوکار می‌توانند با شماره گیری کد دستوری #۰۷۶*۸۸۷۷* و یا واریز نقدی به شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۶۴۸ نذورات و کمک‌های خود را از طریق کمیته امداد و در قالب این پویش به دست نیازمندان استان هرمزگان برسانند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه