English

زائران اربعین درخواست گذرنامه خود را به روزهای پایانی موکول نکنند

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان هرمزگان گفت: زائران عتبات عالیات از موکول کردن درخواست صدور گذرنامه به روزهای پایانی قبل از سفر پرهیز کنند.

زائران اربعین درخواست گذرنامه خود را به روزهای پایانی موکول نکنند
به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان

، سرهنگ مهدی بشارتی، رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی هرمزگان اظهار کرد: با توجه به در پیش بودن ایام اربعین حسینی، زائران گرامی درخواست صدور گذرنامه خود را به روزهای پایانی قبل از سفر موکول نکنند.

وی با بیان اینکه زائرانی که گذرنامه عادی (قرمز رنگ) یا گذرنامه زیارتی با اعتبار بیش از ۶ ماه در زمان خروج از کشور داشته باشند، امکان خروج را دارند، افزود: در سال جاری گذرنامه‌های تاریخ اعتبار گذشته با برچسب تمدید نمی‌شوند.

این مسئول انتظامی استان اظهار کرد: افراد مشمول غیرغایب مانند دانش‌آموزان و دانشجویان در صورت تمایل به شرکت در همایش بزرگ پیاده‌روی اربعین باید نسبت به اخذ اجازه خروج از نظام وظیفه اقدام و سپس اقدام به ثبت درخواست صدور گذرنامه کنند.

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان هرمزگان با بیان اینکه متولدان سال ۱۳۸۵ که دارای گذرنامه معتبر هستند برای اربعین سال ۱۴۰۳ نیاز به اجازه خروج نظام وظیفه ندارند، خاطرنشان کرد: زائران گرامی ورود و خروج در مرز از درج مهر تردد در گذرنامه خود اطمینان حاصل کنند.

سرهنگ بشارتی بیان کرد: درخواست گذرنامه‌های زیارتی از طریق سامانه پلیس من به صورت کامل صورت می‌پذیرد و گذرنامه‌های عادی (قرمز رنگ) نیز طبق روال گذشته از طریق دفاتر پلیس ۱۰+ انجام می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه