English

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس خبر داد؛

لزوم همراهی صنایع برای زدودن محرومیت

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس با بیان اینکه صنایع برای رفع محرومیت‌ها پای کار بیایند، گفت: بنگاه‌های بزرگ اقتصادی در شهر بندرعباس بار جمعیتی و آلودگی را ایجاد کرده‌اند؛ اما از طرف دیگر به دنبال دادن خدمات اجتماعی نیستند.

لزوم همراهی صنایع برای زدودن محرومیت
به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان

، مصیب نظری رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس در نطق پیش از دستور صد و سی و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر بندرعباس اظهار کرد: این روزها شاهد برگزاری المپیک هستیم که به عنوان یک حرفه گردهم آورنده همه ارکان‌ها، کشورها و ملت‌ها برای صلح است.

وی تصریح کرد: تناقض بزرگی که در المپیک دیده می‌شود حضور رژیم غاصب صهیونیسم است و از آن سمت منع حضور کشورهایی مانند روسیه و اکراین وجود دارد که این تناقض در حقوق بشر وجود دارد.

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس ضمن تبریک روی کار آمدن دولت چهاردهم عنوان کرد: امیدواریم رئیس‌جمهور منتخب با تدابیری که دارند و با تعابیری که رهبر معظم انقلاب داشتند دولت مردمی، صادق و صمیمی و در جمع مردم حضور پیدا کند و از ظرفیت‌‌های مردمی خوب استفاده کند.

نظری افزود: یکی از ظرفیت‌های مردمی شورای شهر و روستاها است که با همکاری می‌توانند آینده روشن شهرها و روستاها را رقم بزنند؛ امیدواریم که این دولت مانند سایر دولت‌ها که دغدغه خدمت داشتند موفق شوند.

وی یادآور شد: یکی از مشکلات اساسی شهر بندرعباس کمبود آمبولانس است و این انتقاد به دانشگاه علوم پزشکی نیست بلکه انتقادی به بنگاه‌های بزرگ اقتصادی است که در این استان بار جمعیتی و آلودگی را ایجاد کرده‌اند اما از طرف دیگر به دنبال دادن خدمات اجتماعی نیستند.

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس افزود: ۱۲ آمبولانس برای ۱۱ پایگاه فعال اورژانس در شهر بندرعباس وجود دارد اگر همزمان ۱۳ نفر نیاز به اورژانس داشته باشد یک نفر جا می‌ماند.

نظری بیان کرد: با توجه به ظرفیت اقتصادی که در شهر بندرعباس و استان هرمزگان وجود دارد باید خدمات درمانی و پزشکی برای هموطنان ارائه شود.

وی با اشاره به حادثه ناگواری که در روزهای اخیر برای یک خانواده در بافت فرسوده شهر بندرعباس افتاد و سقف خانه بر روی اهالی آوار شد، اذعان کرد: ۴۴ درصد بافت شهر بندرعباس فرسوده است؛ صنایع، مسکن و شهرسازی مقصر اتفاقات ناگوار تلقی می‌شوند و باید هر چه زودتر بانکی از زمین را در اختیار شهرداری قرار دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه