English

واگذاری یک هزار و ۸۴۵ زمین در قالب قانون جوانی جمعیت به متقاضیان هرمزگانی

مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان از واگذاری یک هزار و ۸۵۰ زمین در قالب قانون جوانی جمعیت به متقاضیان واجد شرایط در هرمزگان خبر داد.

واگذاری یک هزار و ۸۴۵ زمین در قالب قانون جوانی جمعیت به متقاضیان هرمزگانی
به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان

، مجید سلحشور مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان با اشاره به اینکه در بحث جوانی جمعیت ۲۲ هزار و ۱۰۴ نفر در هرمزگان ثبت نام کردند، اظهار کرد: در این طرح تاکنون یک هزار و ۸۴۵ زمین تخصیص داده شده است، تخصیص زمین در شهرهای بندرلنگه، پارسیان، حاجی‌آباد، میناب، لمزان روستای تازیان پایین، کلاتو، تیرور، شهرک علوی و قلعه قاضی ثبت شده است.

 وی با تاکید بر اینکه حسب قانون، واگذاری زمین در شهرهای بالای ۵۰۰ هزار نفر ممنوع است اما در سایر شهرها زمین برای جوانی جمعیت تامین شده است، عنوان کرد: در شهرستان میناب سایتی مجزا از طرح نهضت ملی مسکن شناسایی و آماده‌سازی کردیم و به زودی به متقاضیان طرح جوانی جمعیت واگذار می‌شود. 

مدیرکل راه و شهرسازی با بیان اینکه شمار ثبت‌نام شده‌ها با شمار احراز صلاحیت‌ها متفاوت است، خاطرنشان کرد: در بندرعباس این کار را انجام دادیم چند نقطه شناسایی شده است مثل قلاتو، تازیان، هورمودر، آب شورک اینها نقاطی است که برای طرح جوانی جمعیت پیش بینی شده است چراکه در خود شهرستان بندرعباس به لحاظ قانونی اجازه واگذاری را نداریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه