English

بیش از ۱۱هزار مودی مالیاتی در هرمزگان منبع هزینه کرد مالیات خود را تعیین کردند

مدیرکل امور مالیاتی هرمزگان گفت: در طرح نشان دار کردن مالیات ۱۱ هزار و ۴۳۰ مودی مالیاتی هرمزگانی در قالب فرم های تبصره ماده ۱۰۰ منبع هزینه کرد مالیات خود را انتخاب کردند.

بیش از 11هزار مودی مالیاتی در هرمزگان منبع هزینه کرد مالیات خود را تعیین کردند
به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان

، جعفر احسانی مهر مدیرکل امور مالیاتی هرمزگان اظهار داشت: از تعداد ۵۱ پروژه معرفی شده مبلغ دوهزارو ۷۸۸ میلیارد و ۱۹۲ میلیون ریال اعتبارمورد نیاز بوده است که در این مرحله مبلغ دوهزارو ۶۱۴ میلیارد و ۶۹۴ میلیون و ۶۸۵ هزارو ۶۳۸ ریال معادل ۹۴ درصد با مشارکت آگاهانه مودیان مالیاتی تامین اعتبار شد.

مدیر کل امور مالیاتی هرمزگان با بیان اینکه تعداد ۱۱هزار و ۴۳۰ مؤدی مالیاتی در قالب فرم «تبصره ماده ۱۰۰» در اجرای طرح نشان‌دار کردن مالیات در هرمزگان مشارکت کرده‌اند، افزود: این طرح که برای اولین بار در راستای مردمی کردن اقتصاد اجرا شده است، به مؤدیان این امکان را می‌دهد که محل هزینه‌کرد مالیات‌های پرداختی خود را تعیین کنند و به پروژه‌های ملی و استانی اولویت‌دار تخصیص دهند.

احسانی مهر اذعان داشت: در این طرح تعداد ۵۱ پروژه ی در حال اجرا جهت مشارکت مودیان مالیاتی هرمزگان معرفی شد که از میان آنها ۴۸ پروژه به طور کامل از محل پرداخت‌های مالیاتی مؤدیان تأمین اعتبار شد، این پروژه‌ها شامل حوزه‌های بهداشت و درمان، آموزش و راه و ترابری بوده و تا پایان سال به بهره‌برداری خواهند رسید.

مدیرکل امورمالیاتی هرمزگان ابراز داشت: بیشترین مشارکت مؤدیان در استان هرمزگان مربوط به پروژه حمل و نقل احداث راه، رفع نقاط حادثه خیز و… بوده است که دوهزار و ۹۰۷ مؤدی جهت تکمیل این پروژه مشارکت کرده‌اند.

وی در بخش پایانی سخنانش افزود: در سال جهش تولید با مشارکت مردم، این اقدام سازمان امور مالیاتی به یکی از مطالبات جدی مؤدیان در خصوص اعلام محل هزینه‌کرد و مصرف درآمدهای مالیاتی به شکل مؤثر و عملیاتی پاسخ داده است و نشان‌دهنده نقش مهم مالیات در توسعه و اجرای طرح‌های سازنده در استان هرمزگان می‌باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه