English

بهره‌برداری از ۲۷ پروژه برق‌رسانی در شهرستان قشم

مدیر اداره برق شهرستان قشم با گرامیداشت آغاز هفته دولت از بهره‌برداری از ۲۷ پروژه برق‌رسانی در این شهرستان همزمان با هفته دولت خبر داد.

بهره‌برداری از ۲۷ پروژه برق‌رسانی در شهرستان قشم
به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان

، اسماعیل سالفی، مدیر اداره برق شهرستان قشم ضمن تبریک فرا رسیدن هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، اظهار کرد: پروژه‌هایی با اعتبار ۱۲۲ میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

از جمله این پروژه‌ها می‌توان به نصب ۲۷ دستگاه پست هوایی، ۳۶۵ دستگاه چراغ روشنایی معابر، ۲۶ کیلومتر شبکه فشار متوسط و ۳۶ کیلومتر شبکه فشار ضعیف زمینی اشاره کرد.

از جمله پروژه‌های مهمی که این هفته با حضور نماینده عالی دولت در قشم به بهره‌برداری خواهد رسید، تامین برق شهرک روستایی مسن و حمیری، رفع افت ولتاژ روستای سرریگ و سهیلی و تامین برق طولا است.

هدف از اجرای این پروژه‌ها تلاش برای افزایش رضایت‌مندی مشترکان، استفاده بهینه از امکانات و منابع موجود و همچنین تامین برق پایدار و مطمئن در سطح شهرستان قشم اعلام شده است.

مدیر اداره برق شهرستان قشم شمار مشترکان تحت پوشش شرکت برق را ۳ هزار و ۴۵۵ مشترک اعلام و عنوان کرد: این پروژه‌ها در راستای افزایش قابلیت اطمینان شبکه و تقویت ولتاژ در مناطق مختلف قشم اجرا شده‌اند.

سالفی با دعوت از مشترکان قشمی برای پیوستن به پویش با انرژی، گفت: کاهش ۱۵ درصدی در مصرف برق خانگی، هدف اصلی پویش با انرژی است و این پویش در راستای کنترل و دعوت به فرهنگ‌سازی در مدیریت مصرف برق بخش خانگی، اداری، تجاری و سایر حوزه‌هاست.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه