English

با تلاش هنرجویان انجمن هنرهای نمایشی:

سه گانه عدم نیمه دوم مهر در هرمزگان روی صحنه می‌رود

سه گانه عدم جدیدترین اثر نمایشی علیرضا داوری، نویسنده و کارگردان، پژوهشگر و مؤلف هرمزگانی، نیمه دوم مهرماه 1403 به روی صحنه می‌رود.

سه گانه عدم نیمه دوم مهر در هرمزگان روی صحنه می‌رود
به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان

، سه گانه عدم محصول یک دوره سه ترمِه کارگاه آموزش بازیگری حرفه‌ای، از جمله کارگاه‌های آموزشی تخصصی تئاتر انجمن هنرهای نمایشی هرمزگان است که با هدف تربیت و تزریق نسلی نو به بدنه تئاتر هرمزگان برگزار می‌شود. 

این اثر نمایشی، به‌عنوان خروجی این دوره با بازی هنرجویان برگزیده کارگاه، امیرحسین آبشناس، نیما نبوی و مریم کمالی آماده اجرا شده است.

این اثر با سه اپیزود به نام‌های خونمردگی خیانت، اتانازی و بیزاری برای بی آزاری به موضوعات روز اجتماعی از جمله ساختار خیانت، روابط پیچیده اجتماعی و فردی، تنهایی انسان معاصر، خودکشی و مقوله جهان پس از مرگ، مباحث روانشناختی و با نگاهی به ادیان شرقی از جمله تعالیم بودا برای رسیدن به آرامش و موارد مربوط به تناسخ است.

از خروجی‌های دوره ‌های گذشته بازیگری حرفه‌ای با تدریس علیرضا داوری می‌توان به نمایش پنج گانه خون، خور و ملمداس با موضوع افسانه‌ها و اساطیر هرمزگان اشاره کرد که بهمن ماه ۱۳۹۵ در سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر در تالار قشقایی تئاتر شهر تهران به روی صحنه رفت. 

آخرین اثر این پژوهشگر و مؤلف هرمزگانی، نمایش کابوسنامه اهل هوا بود که با حضور سه نسل از بازیگران عرصه تئاتر هرمزگان با موضوع نگاهی پسااستعماری به اسطوره‌ها و افسانه‌های هرمزگان در مجموعه داستان ترس و لرز اثر زنده یاد غلامحسین ساعدی بهمن ماه ۱۴۰۲ در چهل و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر در تالار حافظ تهران در سه سانس به روی صحنه رفت.

از دیگر آثار اجرایی این دوره آموزشی نمایش رسم روزگار چنین است به نویسندگی علیرضا داوری و کارگردانی متین رهگشای از دیگر هنرجویان دوره با بازی نرجس رنجبران، فوژان کرمی و روژان عبدالهی پور است که به مدت سه شب در قالب یک نمایش کوتاه همراه با آثار خروجی کارگاه آموزش تئاتر کانون تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس است که پیش از اجرای نمایش سه گانه عدم اجرای عموم خواهند داشت.

اثر آینده دوره جدید کارگاه بازیگری انجمن، نمایش شاماران به نویسندگی و کارگردانی مدرس کارگاه، علیرضا داوری خواهد بود.

علاقه‌مندان جهت شرکت در دوره‌های آموزش بازیگری می‌توانند به آدرس میدان صادقیه، کتابخانه سید احمد خمینی، دفتر انجمن هنرهای نمایشی استان هرمزگان مراجعه کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه