English

خط لوله ۴۲ اینچ میناب-سیریک گازدار شد

مدیر منطقه شش انتقال گاز ایران، از عملیات اتصال نهایی و تزریق گاز و راه اندازی خطوط لوله فشار قوی انتقال گاز به شهرستان های میناب و سیریک در شرق استان هرمزگان در مرداد ماه سال جاری خبر داد.

خط لوله 42 اینچ میناب-سیریک گازدار شد
به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان

، رضا رفیعی مدیر منطقه شش انتقال گاز ایران اظهار داشت: با توجه به چشم انداز توسعه صنایع و رشد اقتصادی جنوب شرق استان هرمزگان در راستای محرمیت زدایی و اشتغالزایی، پروژه انتقال گاز در دستور کار شرکت ملی گاز ایران قرار گرفته شد.

رفیعی در ادامه اذعان داشت: بعد از اتمام پروژه اجرای خط لوله انتقال گاز و به اتمام رسیدن مراحل تحویل از شرکت مهندسی و توسعه، عملیات اتصال نهایی و تزریق گاز در دستور کار این منطقه عملیاتی قرار گرفت.

رفیعی ضمن اهمیت این پروژه ملی اظهار داشت: در گرمای طاقت فرسا و در شرایطی که اکثر سازمان ها به دلیل گرمای بالا و اشعه خطرناک خورشید تعطیل بودند؛ کارکنان این منطقه با سرعت عمل بالا و تلاش گروهی و جهادی به صورت شبانه روزی عملیات اتصال نهایی و تزریق گاز را با موفقیت انجام دادند تا بار دیگر کارکنان انتقال گاز ایران به شعار گاز سهم همه مردم ایران است عمل کرده تا هموطنانمان در جنوب شرق استان هرمزگان هم از این نعمت الهی بهره مند شوند.

گفتنی است خط لوله میناب-سیریک به قطر ۴۲ اینچ و طول ۱۲۰ کیلومتر با هدف گازرسانی به شهرها، روستاها و صنایع شرق استان هرمزگان اجرا شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه