English

رئیس شورای شهر بندرعباس:

گلایه شهروندان از طولانی بودن صف‌های بنزین

رئیس شورای اسلامی بندرعباس گفت: در اوج گرمای بندرعباس انصاف نیست مردم و مسافران این شهر در صف‌های طولانی بنزین قرار بگیرند و ساعت‌ها وقت گران‌بهای آنان در صف جایگاه‌های بنزین تلف شود.

گلایه شهروندان از طولانی بودن صف‌های بنزین
به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان

، عیسی عباسی در یکصد و سی و چهارمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بندرعباس، ضمن تبریک روز پزشک و هفته دولت اظهار کرد: هفته دولت به همه دولتمردان به‌خصوص مردم عزیز که پای نظام و انقلاب هستند تبریک عرض می‌کنم و یاد شهید باهنر و رجایی همچنین شهید خدمت شهید رئیسی عزیز و همراهانشان را گرامی می‌داریم.

وی ضمن تشکر از موکب‌داران اربعین حسینی به جهت خدمت رسانی به زائرین اربعین حسینی در مرزهای ایران و عراق، عنوان کرد: دو شب گذشته در سطح شهر بندرعباس تصادفی رخ داد و اورژانس به موقع نرسید؛ مردم نجیب بندرعباس حقشان کمبود آمبولانس نیست و جان شهروندان نباید به‌دلیل کمبود آمبولانس به‌خطر بیفتد.

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس با اشاره به کمبود آب شرب در برخی از محلات شهر بیان کرد: از بندرعباس آب به سایر استان‌ها لوله‌کشی و ارسال می‌شود اما در برخی از محلات آن کمبود آب وجود دارد، در کنار دریا بودن و آب نداشتن بزرگترین ظلم است مسوولین امر باید چاره‌ای اساسی برای رفع این مشکل بیندیشند.

وی با اشاره به صف‌های طولانی بنزین در بندرعباس، ابراز داشت: در اوج گرمای شهر بندرعباس انصاف نیست مردم و مسافران این شهر در صف‌های طولانی بنزین قرار بگیرند و ساعت‌ها وقت گران‌بهای آنان در صف جایگاه‌های بنزین تلف شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه