English

درخشش رزمى کاران هرمزگانى در مسابقات قهرمانی موى تاى جوانان و نوجوانان کشور

ورزشکاران هرمزگانی در مسابقات قهرمانی موی تای جوانان و نوجوانان کشور با کسب یک طلا و دو نقره خوش درخشیدند.

درخشش رزمى کاران هرمزگانى در مسابقات قهرمانی موى تاى جوانان و نوجوانان کشور
به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان

، آریا زمانی سرپرست تیم جوانان و نوجوانان هرمزگان به مسابقات قهرمانی موی تای جوانان و نوجوانان کشور اظهار داشت: هشت ورزشکار جوان و نوجوان هرمزگانی به این دوره از مسابقات اعزام شدند.

حسین زهیری در وزن منفی 32 کیلوگرم، یاسین بغلی در وزن منفی 34 کیلوگرم، علیرضا مدنی در وزن منفی 40 کیلوگرم در رده سنی 10 و 11سال، صدرا خشنود در وزن منفی 38 کیلوگرم و رده سنی 12و سیزده سال، یاسین ساربانی در وزن منفی 38 کیلوگرم، احمد رضا رحیمی در وزن منفی 52 کیلوگرم و محمد رضا مرادی در وزن منفی 54 کیلوگرم در رده سنی 14 و 15 سال و امیرعلی حیدری در وزن منفی 48 کیلوگرم و در رده سنی 15 تا 17سال تحت هدایت علیرضا رحیمی و صادق احمدی نژاد در مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی شهرکرد شرکت کردند.

سرپرست تیم  اعزامی جوانان و نوجوانان موی تای هرمزگان افزود: ورزشکاران هرمزگانی علیرغم نداشتن تجربه مبارزه در مسابقات کشوری خوش درخشیدند و موفق به کسب یک مقام قهرمانی و دو نایب قهرمانی کشور شدند.

زمانی تصریح کرد: امیرعلی حیدری به عنوان قهرمانی دست یافت و مدال طلای این دوره از مسابقات را از آن خود کرد.

همچنین صدرا خشنود و یاسین بغلی نیز نایب قهرمان کشور شدند.

سایر ورزشکاران اعزامی هم با درخشش تا مرحله یک چهارم صعود کردند و این مسابقات میدان خوبی برای کسب تجربه و درخشش در مسابقات آتی محسوب می گردد.

وی با اشاره به حضور ورزشکاران هرمزگانی در مسابقات جهانی نوجوانان و جوانان جهان به میزبانی تایلند گفت: متاسفانه بحث تأمین هزینه های اعزام به مسابقات بین المللی از مشکلات سد راه بحساب می آید.

انتظار می رود صنایع، مؤسسات مالی، خیرین و حامیان ورزشی همراهی لازم را داشته باشند.

تردیدی نیست استان هرمزگان در این رشته استعدادهای نابی دارد که اگر حمایت شوند، می توانند در میادین بین المللی و جهانی صاحب مدال های رنگارنگ شوند.

کمیته موی تای هرمزگان از همراهی و حمایت حامیان استقبال می کند.

مسابقات موی تای قهرمانی ایران رده‌های سنی پایه، گرامیداشت شهدای مقاومت به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد برگزار شد که در جریان آن ۱۲۰۰ ورزشکار دختر و پسر در رده‌های سنی ۱۰ تا ۱۷ سال در بخش مبارزه با هم به رقابت پرداختند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه