English

مدیرکل توسعه و عمران جزایر هرمزگان:

۲ آب شیرین‌کن برای جزایر هرمزگان در حال ساخت است

مدیرکل توسعه و عمران جزایر هرمزگان گفت: درحال حاضر ساخت ۲ آب شیرین‌کن در هرمز و بوموسی کلید خورده که ظرفیت آن ۲ هزار و ۵۰۰ مترمعکب در شبانه‌روز است.

2 آب شیرین‌کن برای جزایر هرمزگان در حال ساخت است
به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان
، عبدالرسول دریایی، مدیرکل توسعه و عمران جزایر هرمزگان با اشاره به افزایش ظرفیت ۱۶ هزار مترمعکبی از آب‌شیرین‌کن‌های هرمزگان اظهار کرد: قشم، بوموسی، هرمز و تنب بزرگ بیشترین بهره را از این آب‌شیرین‌کن‌ها بردند.

وی عنوان کرد: همچنین مخازن ذخیره آب با ظرفیت ۱۸ هزار و ۶۰۰ مترمکعب در هرمز، لارک، هنگام و لاوان بازسازی و احداث شد.

مدیرکل توسعه و عمران جزایر هرمزگان ادامه داد: در قشم بوموسی هم مخازن ذخیره آب ۱۳ هزار و ۵۰۰ مترمکعبی در حال ساخت است که به پیشرفت ۸۵ درصدی رسیده است.

وی گفت: اصلاح ۱۰۷ کیلومتر خط انتقال آب و شبکه فاضلاب در سطح بوموسی، هرمز، قشم و هندورابی و نصب هزار و ۸۰ فقره انشعابات مشترکین در بوموسی، تنب بزرگ و کوچک و هرمز از دیگر اقدامات انجام شده است.

وی گفت: در حوزه برق‌رسانی هم ١٩٨ واحد مسکونی نوساز در سطح بوموسی، تنب بزرگ و هرمز برق‌رسانی و برای ۷٫۷ کیلومتر از معابر هم روشنایی انجام شده است.

دریایی بیان کرد: خرید، نصب و راه‌اندازی ۴ دستگاه مولد کامینز در نیروگاه جزیره تنب بزرگ، احداث نیروگاه ١٠ مگاواتی جزیره هرمز با پیشرفت فیزیکی ٧٠ درصد، احداث زیرساخت نیروگاهی و تامین ۵ دستگاه مولد با مجموع ظرفیت ۲ هزار ۵۷۵ کاوا برای جزیره لارک از دیگر اقدامات حوزه برق رسانی است.

وی احداث ٢ پست ۶٣ و٢٣٠ کیلوولت و افزایش ظرفیت پست‌های انتقال به میزان ٢٠۵ مگاولت آمپر برق در سطح جزیره قشم را از دیگر اقدامات انجام شده در جزایر استان برشمرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه