English

مدیرعامل فولاد هرمزگان خبر داد:

کسب درآمد ۱۴ همتی فولاد هرمزگان در ۵ ماهه نخست امسال

مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان از کسب درآمد ۱۴ هزار میلیارد تومانی ۱۴ همتی هرمز و رشد ۷ درصدی درآمد حاصل از صادرات در ۵ ماهه نخست امسال خبر داد.

کسب درآمد ۱۴ همتی فولاد هرمزگان در ۵ ماهه نخست امسال
به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان

، عطالله معروفخانی مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان اظهار داشت: میزان در آمد ۱۴ همتی هرمز در شرایطی به ثبت رسیده که بازار فروش داخلی و صادراتی فولاد در شرایط مناسبی به سر نمی‌برد و تب و تاب فروش در بازار داخلی و صادراتی فروکش کرده است.

به گفته وی، میزان فروش داخلی این شرکت در ۵ ماهه نخست امسال به میزان ۸ هزار و ۸۴۴ میلیارد تومان بود که با افزایش ۲۱٫۶ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته همراه شده است.

مدیرعامل فولاد هرمزگان افزود: در همین حال میزان درآمد صادراتی این واحد هم به ۵ هزار و ۳۱۱ میلیارد توکان رسیده است.

به گفته معروفخانی، این میزان از رشد درآمد فروش شرکت فولاد هرمزگان در حالی بدست آمده است که در شرایط فعلی شاهد چالش‌ها و مشکلات بسیاری در صنعت فولاد کشور هستیم که از جمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به اعمال محدودیت‌های برق اشاره کرد که سبب شده تا میزان تولید بسیاری از فولادسازها کاهش یابد.

 وی در ادامه ابراز داشت: تفاوت نرخ ارز سامانه سنا و بازار آزاد هم باعث کاهش چشمگیر حاشیه سود فولادسازها شده است.

مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان خاطرنشان کرد: با وجود تمام مشکلات، نیروهای متخصص و تلاشگر شرکت فولاد هرمزگان توانسته‌اند در جبهه تولید صنعت فولاد خوش بدرخشند و با تولید مداوم، زمینه را برای فروش محصولات فولاد هرمزگان در بازار داخلی و خارجی فراهم کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه