English

افزایش قیمت سیلندر گاز مایع در هرمزگان

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت: قیمت جدید سیلندر ۱۱ کیلوگرمی سهمیه‌ای گاز مایع در هرمزگان ۶۹ هزارتومان است.

افزایش قیمت سیلندر گاز مایع در هرمزگان
به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان

، عبدالرضا پیروی منش، معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت هرمزگان اظهار کرد: قیمت این سیلندر گاز در محل شرکت‌های توزیع، ۴۴ هزار تومان، در محل نمایندگی‌ها و جایگاه‌های مجاز عرضه ۶۹ هزار تومان و در صورت تحویل درب خانه مصرف‌کننده نهایی ۷۷ هزار تومان است.

وی افزود: قیمت سیلندرهای گاز با نرخ آزاد نیز در محل شرکت‌های توزیع ۴۸ هزار و ۴۰۰ تومان، در محل نمایندگی‌ها و جایگاه‌های مجاز ۷۵ هزار و ۹۰۰ تومان و در صورت تحویل درب خانه مصرف‌کننده نهایی، ۸۴ هزار تومان است.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت هرمزگان با اشاره به مشکلات به وجود آمده به‌دلیل به‌روز نشدن دستگاه‌های کارت‌خوان در برخی جایگاه‌ها گفت: به دلیل این مشکل، جایگاه‌داران مجبور به اخذ بهای هر سیلندر گاز با دو بار کارت کشیدن هستند که باید هرچه سریع‌تر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی این مشکل را حل کند.

پیروی‌منش افزود: مردم در صورت مشاهده تخلفاتی مانند، گران‌فروشی، کم‌فروشی یا فروش سیلندر با قیمت‌های غیرسهمیه‌ای، موضوع را به سامانه تلفنی ۱۲۴ گزارش دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه