English

مدیرکل تعزیرات حکومتی هرمزگان خبر داد؛

جریمه ۲۰ میلیاردی برای عاملان قاچاق کالا در هرمزگان

مدیرکل تعزیرات حکومتی هرمزگان از محکومیت 20 میلیارد و 293 میلیون ریالی برای عاملان قاچاق کالا در 2 پرونده خبر داد.

جریمه ۲۰ میلیاردی برای عاملان قاچاق کالا در هرمزگان
به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان

، کیومرث حسن‌پور، مدیرکل تعزیرات حکومتی هرمزگان اظهار کرد: پرونده حمل کالای خارجی قاچاق به ارزش ۶ میلیارد و ۹۳۰ میلیون ریال در شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی قشم رسیدگی شد.

وی در ادامه ابراز کرد: این کالاها شامل ۵۲۰ دست انواع لباس مردانه و زنانه، ۲۰ تخته پتو، ۶۰ عدد رو‌تختی، ۳ هزار و ۳۱۲ چسب پنج‌سانتی، ۲۰۰ تسمه ماشین، ۱۰۰ قلم لوازم آرایشی و بهداشتی، ۴۰ قطعه لوازم یدکی و ۵۰ عدد بی‌سیم دستی بودند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی هرمزگان عنوان کرد: شعبه با توجه به اقرار متخلف و ارائه نشدن مدارک گمرکی، اتهام حمل کالای خارجی قاچاق را محرز و علاوه بر ضبط و تحویل کالا به سازمان جمع‌آوری اموال تملیکی، متخلف را به پرداخت ۶ میلیارد و ۹۳۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد

وی ادامه داد: شعبه همچنین ۴ میلیارد و ۸۳ میلیون ریال معادل ارزش موتور شناور حامل کالا به جریمه اضافه و متخلف را در مجموع به پرداخت ۱۱ میلیارد و ۱۳ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

این مسئول با اشاره به یک پرونده دیگر گفت: پرونده قاچاق ۳۰ نگله ماشین‌آلات تولید پانل پی‌وی.سی به ارزش ۹ میلیارد و ۲۸۰ میلیون ریال در شعبه دوم ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی بندرعباس رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه با توجه به اظهار خلاف واقع، اتهام انتسابی را محرز دانست و علاوه بر ضبط محموله کالای کشف شده، متخلف را به پرداخت ۹ میلیارد و ۲۸۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه