English

پساب ورودی به دریا بدون آلودگی و بوی بد است

مدیرعامل شرکت تأمین و توسعه زیرساخت خلیج‌فارس گفت: مدت‌هاست پساب ورودی به دریای بندرعباس فاقد آلودگی و بوی بد است و روزانه توسط کارشناسان محیط زیست پایش انجام می‌شود.

پساب ورودی به دریا بدون آلودگی و بوی بد است
به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان

، آقاجانلو، سرپرست هیات عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو)  که به‌ اتفاق جمعی از معاونان و مدیران به بندرعباس سفر کرده بود با حضور در تصفیه‌خانه فاضلاب شهر بندرعباس در جریان روند پیشرفت طرح بزرگ ساماندهی فاضلاب بندرعباس و انتقال پساب بازیافت‌شده آن به صنایع مولد قرار گرفت.

در این بازدید میدانی، شهروز شجاعی، مدیر عامل شرکت تامین و توسعه زیرساخت خلیج‌فارس با تشریح دقیق جزئیات این طرح از خروجی غیرآلوده پساب فاضلاب به دریا خبر داد. 

وی با ذکر این نکته که با تلاش شبانه‌روزی مجموعه شرکت تامین و توسعه زیرساخت و راهبری سازمان ایمیدرو و همت سهامداران، پروژه مطابق با برنامه زمان‌بندی شده پیش می‌رود افزود: در تمام فازهای طرح شاهد پیشرفت هستیم و خوشبختانه با ارتقاء ظرفیت و نوسازی تصفیه‌خانه در کمترین زمان معضل حاد آلودگی محیط زیست ساحل و دریا ناشی از ورود فاضلاب به دریا که مطالبه عموم مردم و افکار عمومی و حاکمیت بود را حل کرده و الان مدت‌هاست پساب ورودی به دریا فاقد آلودگی و بوی بد است و با پایش‌های روزانه در مرحله ثبات پایدار این رخداد مهم هستیم.

شجاعی در ادامه با اشاره به برنامه‌های پیش‌روی این پروژه اعلام کرد: پایان سال ۱۴۰۴ شاهد بهره‌برداری کامل از این طرح منحصر به‌فرد خواهیم بود و مردم بندرعباس شاهد رفع آلودگی محیط‌زیست ناشی از ورود پساب فاضلاب به دریا و تامین پساب قابل استفاده از فاضلاب برای صنایع خواهند بود.

در بخش پایانی این بازدید، آقاجانلو با تقدیر از تلاش ارزشمند شرکت تامین و توسعه زیرساخت خلیج‌فارس در اجرای این طرح بزرگ محیط زیستی، اجرای این پروژه را رخدادی منحصر به‌فرد در کشور دانست. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه