English

برگزاری مراسم هفتمین روز خاکسپاری استاد بهمنی در بندرعباس

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان از برگزاری مراسم هفتمین روز خاکسپاری استاد بهمنی در بندرعباس خبر داد.

برگزاری مراسم هفتمین روز خاکسپاری استاد بهمنی در بندرعباس
به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان

، اسمعیل جهانگیری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن گرامی داشت یاد و خاطره استاد محمدعلی بهمنی اظهار داشت: استاد بهمنی سرودن فعل خوبی ها را به خوبی بلد بود، هم خودش مهربان بود و هم دیگران را مهربان خطاب می کرد.

وی با اشاره به حضور گرم و صمیمی مردم در روز خاکسپاری شاعر گرانمایه مرحوم بهمنی بیان داشت: قابل تقدیر است وحدت و انسجام همه طیف ها در جامعه استان و مسئولان در امر برگزاری مراسم تدفین استاد ارجمند و چیزی که برجسته بود رقابت قابل وصف بین اقشار که نسبت خود را با استاد نزدیکتر بیان می کردند.

هر کسی تلاش می کرد که بگوید نسبت من با استاد با زندگی شخصی و اجتماعی ایشان نزدیکتر بوده است و این دلیل بر بزرگی آن استاد فرهیخته بوده است که همه حول محور آن و زیر سایه و چتر آن قرار بگیرند. سپس جهانگیری پیام تسلیت حجت الاسلام و المسلمین خسرو پناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی که به مناسبت درگذشت استاد بهمنی بود به شرح ذیل قرائت کرد:

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

خانواده محترم مرحوم استاد محمدعلی بهمنی سلام علیکم، با قلبی آکنده از اندوه، درگذشت شاعر گرانقدر و بزرگوار، مرحوم استاد محمدعلی بهمنی، را به شما تسلیت عرض می کنم.

فقدان این شاعر نام آور و استاد ارجمند که با کلمات روح بخش و آثار ارزشمندش، جایگاه منحصربه فردی در ادبیات معاصر ایران داشت، بی گمان ضایعه ای جبران ناپذیر برای جامعه ادبی کشور است. از درگاه خداوند متعال برای آن عزیز رحیل، علو درجات، رحمت بی پایان الهی و ضیافت رضوی (ع) و برای شما خانواده محترم، صبر و آرامش مسئلت دارم. بی شک یاد و خاطره آن بزرگوار همواره در دل ها جاودان و آثار او همچنان مایه افتخار و الهام برای نسل های آینده خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه